2010年11月21日 星期日

紅粉佳人@油麻地 - 旺場有理


地址 : 油麻地彌敦道438號鄧氏大廈地下
電話 : 2388 7208
消費 : $144/head (ie total $430)
整體評價 : impressed (計埋價$$$$因素) 

oct 28, 10,我揀咗呢度開餐,3人dinner,叫咗2個特式晚餐+散叫1個甜品 :

1) 麵包籃 (免費)
-最出色唔喺麵包,而喺個3文魚醬
-果然喺1間以3文魚掛帥嘅餐廳

2) 特式晚餐a1 (hk$165)
i) 泡沫煙3文魚忌廉湯
-泡沫尚算幼滑
-裡面仲有3文魚碎呢
-有溫溫嘅3文魚味之餘,味道也豐富

ii) 3文魚柳
-現場燈光比較暗,又因器材所限,所以張相都幾暗吓
-揀咗伴薯菜,估唔到薯仔仲可以揀薯蓉定薯角
-件3文魚柳中規中矩,無乾

iii) pancake
-甜品喺pancake,但都有4個選擇嘅配料 : 香蕉,雪糕,紅豆同罐頭水果
-我哋揀咗香蕉
-個皮帶煙韌
-ok的
iv) 餐飲 - 熱咖啡
-熱咖啡,友人大讚掂呀,好夠香

3) 特式晚餐c1 (hk$175)
i) 酥皮焗龍蝦湯
-龍蝦湯都頗有鮮味,也有些龍蝦肉碎在內

ii) 香脆保雲酥羊扒伴法式焗田螺
-羊都好juicy,田螺也熱騰騰

iii) pancake
-呢個我哋就揀咗雪糕pancake
-有雪糕喺裡面,自然會有點冰感,不錯

iv) 餐飲 - 熱檸茶
-正常

4) 熱焗鮮奶紅豆疏乎厘 (特價hk$25)
-少見嘅味道,而且仲有特價添............點可以唔叫呀~~~~
-疏乎厘都焗得鬆,甜度適中,中間嘅紅豆蓉都唔算太少

後記
1) 多謝友人請食飯

2) 侍應服務態度好好........對菜色材料很清楚因我見到心太軟喺橙味,我就問佢可否走橙味,佢答唔得因個朱古力漿已混入橙皮...........我再問個朱古力漿是否橙味朱古力,佢就答唔喺..........難得佢唔洗走去問吓廚房就已經答到我.........因為太飽了,所以無叫到

3) 以咁經濟嘅價$$$$,有呢個食物質素同服務............真的好難得

4) 呢度好旺場..........試過想sun來食,點知佢話fri-sun會分2個時段進食..........早食嗰輪就有交枱規定

5) 呢度要每人叫1個order 

6) 相信呢間餐廳喺教友開的.........因見到有卡位嘅牆上有個美化嘅10字架裝飾......播嘅歌全部都喺抒情/folk song.........不過餐廳嘅中文名又真喺娘咗d~~~~


點樣去???
1) mtr油麻地站..............c出口

2) 之後向右前行..............有機會過對面馬路

3) 繼續前行..........經過中華書局..........向前行多幾個舖位就喺

3 則留言:

  1. 喂, 下週四成局呀, oli都會來~~~ 聽日我會fb出event / msg, 到時再研究下點買cakes, 仲有咩菜式可以o岩你食用啦

    回覆刪除
  2. *sloppy joe likes*

    回覆刪除
  3. 要飲湯我可以代勞, 鴻福堂的出品唔錯架! 仲有不如fb傾呀, 因為大家都可以有份discuss~~

    回覆刪除