2020年3月9日 星期一

雞公嶺

mar 7, 2020 (sat)..............跟咗友人sat行山隊出發.................約咗喺上水廣場底下#77k巴士站等....................9:17am上車...................9:32am喺橋頭站落車.....................原來落車後上前泊8達通咭有rebate

路線 : 橋頭 ~ 打石湖 ~ 羅天頂 (~585m) ~ 雞公嶺 (~572m)  ~ 雞公山 (~374m) ~ 轉播站 ~ 逢吉鄉 <-- 我網上見d人多數逆走.............我哋覺得會難d
時間 :  9:50am - 3:00pm (5+ hrs)...................我哋比領隊預算嘅時間慢...................我網上見有位ching..............同我哋行法1模1樣..............但佢只用咗3 hrs

*特別鳴謝友人們...................我借用咗部份靚相*

突然有群雀仔飛起....................莫非比我哋成隊人嚇親?

我哋喺逢吉鄉搭小巴去元朗巿..................之後我哋5個去咗元朗食台式嘢 (無相)

雞公嶺無我想像中咁辛苦......................我反而覺得上次上完大金鐘再爆林落山................仲甘.......................因為我唔識落斜技巧................落斜時全副力集中大肶肌肉上......................行完雞公嶺..................第2朝我肌肉只喺有微痛................唔洗勁痛4日

沒有留言:

張貼留言