2009年10月21日 星期三

fame - 我要高飛



oct 03, 09嚟睇

重拍1980年的奧斯卡得獎歌舞電影《我要高飛》(Fame)。故事圍繞紐約市表演藝術高校(New York City High School Of Performing Arts)一班優秀的舞蹈員、歌手、演員和藝術家在校內四年的學習生涯。這一班「明日之星」自小就開始受訓,為證明自己是這一代最出色的表演者做好準備。當他們進入這間競爭極為激烈的精英學校之後,表演的熱誠受到嚴峻考驗。除了應付緊密的表演排練,還要應付繁重的功課、考試和人際關係等挑戰。既要爭取同輩認同,又渴望可以一登龍門。在他們努力發熱發亮,為理想奮鬥之際,他們將會發現只有具備天賦才能和後天紀律的才可以得到真正的成功。
《我要高飛》(Fame)是一個關於表現者追求理想的故事,絕非「一剎那光輝」這麼簡單。連場勁歌熱舞展現一班全新演員的表演實力。他們對表演的執著跟戲裡角色對藝術的追求互相輝映,極有感染力。
一班天才橫溢的演員,在10月1日以高度的專注、投入的熱誠和相互的合作精神一同振翅高飛。

後記


歌舞片1直都喺我嘅"飛佛"..........所以1定會入場睇

呢齣原來喺重拍電影.............1980年嗰齣我就無睇過..........所以唔知新舊有幾唔同吓。但呢齣嘅故事比起1般嘅歌舞片focus有點不同,佢唔會集中講1 2個主角嘅發光發熱經過,最後比伯樂賞識,暗示有光明嘅事業........看後會令人鼓舞

呢齣會比較寫實...........主要喺圍繞起碼有8個演藝學生嘅故事.........佢哋唔喺單1讀舞蹈系,話劇同音樂系都有...........佢哋都同樣要好努力面試先爭到個位番嚟,但唔喺個個都有好明顯嘅被認同才華..............大家出路都唔同............有d成績唔達標,所以畢唔到業..........有d就未畢業已被出名舞蹈公司掘去巡迴..........所以放棄學位...........有d未夠天份..........就算畢業後,都只可去當教師.........有d就無嘜點透露到未來會點

雖然大圍喺講8個學生嘅故事,但較突出喺1個讀話劇同音樂系嘅黑人故事.........2個嘅家庭成長都為佢哋代來壓力...........但2人最後都可以突破自己........呢個位就令人有點感動

因為喺1齣重劇情嘅歌舞題材片,所以無刻意堆砌好多幕大型嘅勁歌熱舞..........只有在canteen嘅1場最為聲色藝..........又有rap,又有拉小提琴,有踢躂舞,女高音等........好豐富的1場

本片音樂唔少..........但主題曲嘅演繹就好似以前irene clara唱得有感染力多d

4 則留言:

  1. 仲諗住問你同step up比, 邊套好睇d! 不過2套戲唔同風格, 又比唔到.

    回覆刪除
  2. 原本諗住問你同step up比, 邊套好睇d. 不過2套戲風格唔同,..又冇得比

    回覆刪除
  3. 我都有看丫, 不過我想歌舞多一點囉~~

    回覆刪除
  4. 睇完舊版既人話呢套拍黎無用xddd

    回覆刪除