2009年10月23日 星期五

Caprice@中環 - leisure weekend lunch


地址 : 中環金融街8號四季酒店6樓
電話 : 3196 8860
dress code : t shirt, 波鞋, 短褲, 涼鞋都不建議
消費 : $525/head (ie total $1,050)
整體評價 : good


1st visit
oct 04, 09,2人來lunch,叫咗2個3 courses (@hk$420) :

1) herbs focaccia (免費)
-好香的香草味
-蘸上旁邊的橄欖油,也可口
-不過無即刻食到,所以個包唔再暖熱
-也讚同其他食家所講,這個麵包小食,同等陣嘅麵包籃款式太相近,有點重覆,多了點澱粉質

2) bread basket (免費)
-1共有4款
-先揀咗2款試 : sesame roll + baugette
-最喜歡個sesame roll因好似牛角包質感,有牛油香,每層好薄
-個baugette好似帶d酸味,不知是否酵母問題

-侍應見你食完,又會攞埋成籃麵包比你揀過,呢個喺whole wheat
-外脆內軟

-呢個喺whole wheat /olive

-呢個見食友介紹喺好高質素,全手造牛油,尖頂嗰碟喺無+鹽,平頂嗰碟就+咗
-所以我都用嚟搽麵包,2款都試晒,好幼滑
-友人就好大刀大刀咁塗在麵包上,我都輕手咁搽

-我試晒4款麵包,可以收手了........侍應見我哋食咗咁多包,都知我哋會幾飽吓,問過我哋唔趕時,佢建議之後每道每道菜慢慢上........很細心

3) still water (~$85)
-今次check咗無filter water提供,所以要叫1枝呢

4) weekend complimentary drinks (免費)
-我要咗白酒,但酸性比較重,個人唔多鍾意........所以只喺飲咗1/2杯

-友人要咗紅酒

5) appetiser
i) alaskan crab salad, vegetable macedoine in tarragon sauce
-侍應知道我哋每道菜都share嚟食,所以呢個相已經喺分好咗嘅份量,很週到
-頂層有不同嘅蔬菜粒,好似有菇,青瓜,番茄等
-底層全是蟹肉,結實之餘,亦有鮮味
-但個人覺得個sauce比較清得滯,令道菜嘅味道單調咗d,未夠豐富

ii) paimpol white bean veloute, braised vegetables & chorizo
-呢個廚房就沒有幫我哋分喇,估計個理由喺蔬菜包只有1個,所以唔想破壞佢嘅完整性
-白豆湯底已打到好幼滑,不用懷疑
-而個肉腸估唔到用打碎晒咁撒上湯面,所以飲飲吓就會飲到肉腸部份嘅鹹意,但口感上不會特別粗鞋
-而個蔬菜包外皮由椰菜包住,裡面就有豆同雜菜粒

6) main
i) garoupa fillet, citrus emulsion w/watermelon & honeydew melon
-又分好先上枱
-石斑肉結實同異常彈口,好少見石斑肉咁有彈性
-而且搭上水果配菜 - 西瓜+蜜瓜,伴以酸酸哋嘅汁
-呢個做法令我諗起中菜夏天時喜歡用上生果嚟炒,貪佢-少點飽膩感
-第1次見識到法餐將海鮮純+入時果,令到道菜帶點甜意
-不過個人覺得,創意/揉合中式嘅做法喺有,但講到合襯,還是鹹味才可提升海鮮嘅鮮味

ii) aust lamb rack, green asparagus & quinoa in net brown jus
-分好後,每人1條羊肋條
-切落去好腍,唔多洗用力,好嫩滑,肉質不遜,但羊"so"味唔喺好濃
-除咗有燒肉汁外,仲有南瓜蓉
-最後為好特別嘅蔾麥,上網check過佢喺殼物類,不過就較其他種類低saturated fat同碳水化合物,都幾健康吓喎
-喺呢個菜度,佢嘅質感有點似節瓜內嘅籽,爽爽哋,好得意

7) dessert
-每人可以揀3款,鍾意掃餐牌嘅我,好自然每樣1款

i) caramel tart, raspberry macaron, chocolate mousse
-個焦糖撻唔多甜,又有焦糖嘅焦香味,不過要獨力食晒佢因友人已好飽
-個桑莓macaron外皮好脆,裡面嘅桑莓jam好夠桑莓味,亦有少少桑莓嘅籽。當然都甜啦,但我鍾意,不過友人無嘜點食過macaron,形容佢似中式嫁女餅,hahaha
-個朱古力mousse我喺留到最尾先食,友人完全放棄,嗰時我已經飽到上頂,只喺覺得佢嘅mousse部份嘅朱古力味可以更濃


ii) passion fruit tart, hazelnut crunch cake, apricot napolean
-好液態嘅熱情果醬,不太酸,也不甜,個皮既鬆且薄
-當日我最鍾意個棒子餅因頂有檸檬+朱古力mousse,又好夠棒子味,餅底又+有脆脆,有幾款質感,有層次,好好味
-個apricot拿破侖就唔夠apricot嘅果甜,不過佢嘅1層層鬆皮幫佢攞番唔少分

8) drinks
i) decaf latte
-本來都喺慣性叫熱檸水,但好快醒起問佢有無decaf咖啡,所以即刻變節叫decaf latte
-因唔喺好多地方有decaf咖啡豆,又可以1嚐咖啡嘅韻味
-雖然佢無1般咖啡咁香濃,但對我哋呢d有反應嘅人士,都未嘗不可嘅選擇,可以直接飲到咖啡香
-個泡好幼滑,其實好好飲,但可惜我太飽了,只可以飲咗1/2杯

ii) 凍檸茶

9) petit "threes"
-個啫喱狀物體好軟,入口就溶,好似有點柚子味,不過我就唔多喜歡,友人直頭接受唔到
-曲奇餅就無食到
-朱古力中間嘅ganache有點微微嘅香草味,不過好易溶
 

後記
1) 好多謝友人請食呢餐
 
2) 店內環境

3) 當日安排我哋坐嘅window seat景觀

4) 當日無嘜客,我哋坐嗰邊直頭可以獨霸.............所以好似包咗場咁,其他客就被安排坐喺裡面1點 

5) 服務當然好好啦 

6) 如果你問我,還是喜歡robuxxxx...........

 
點樣去???
1) 坐mtr香港站............ifc出口...........再喺ifc內搵通去4季酒店嘅出口

沒有留言:

張貼留言