2009年10月2日 星期五

accident - 意外



sep 19, 09嚟睇

大腦 (古天樂 飾) 是職業暗殺者,擅於策劃天衣無縫的暗殺佈局,行兇手法能令目標人物葬身於意外之中,遇害者表面上死於非命,案情卻是暗殺組成員一起策動的驚心殺人行動。然而,日復日的殺人行動,為大腦帶來思緒壓力,常夢見自己死於意外之中。故此,每次任務他越來越謹慎,為防意外降臨自己身上,但一次進行任務時,突如其來遇上一個真正的交通事故,令其行動失敗。
製造意外者遇上了意外,難分真假,事件更令當中一名隊友身亡,故大腦認定意外是衝著自己而來,他更鎖定一名可疑人物,就是當日身在事發現場的一名保險經紀--陳芳洲 (任賢齊 飾),此人外表平凡,但大腦卻懷疑他是一個比他更專業的意外製造者,大腦決定要將陳芳洲剷除!

後記


其實劇情好明確要安排1個真意外喺1個專製造意外嘅人身上........引申咗1個令自己疑神疑鬼嘅陷阱.........錯殺了拍檔同無辜嘅空姐

先段真喺引住你去睇任賢齊幾時露出真身.............但去到出現日全蝕時,1次過throw咗好嘢出嚟............古天樂真喺相信世事有意外..........馮粹帆嘅來電.........空姐(任賢齊嘅老婆)叫古天樂嘅業主做老豆..............古天樂好內疚(殺錯咗葉璇)...........盡努力阻止人為意外嘅發生

但我又唔知喺咪古天樂未夠火喉..........劇情理應個impact會好大...........但我就唔多感染到

沒有留言:

張貼留言