2009年8月10日 星期一

harry potter and the half-blood prince - 哈利波特 混血王子的背叛



jul 26, 09嚟睇

在《哈利波特 混血王子的背叛》裡,伏地魔加緊對魔法及麻瓜世界的控制,而霍格華滋學院也不再像以往般安全。哈利懷疑城堡內隱藏危機,鄧不利多卻只管預備那快將來臨的最後一戰;並找來舊友赫瑞司史拉轟教授幫忙。
與此同時,學生們正承受着青春期激素不一樣的入侵。哈利發現自己跟丁湯馬斯一樣,愈來愈喜歡金妮。文妲布朗則認定榮恩是她心中那位,可是卻讓羅咪凡的巧克力壞了事!而妙麗的內心充滿了醋意,卻沒有表達出來。當愛情盛放時,一位學生卻漠不關心。他下定決心要給自己留下一個印記,儘管是黑色的標記! 愛情洋溢於空氣中,災難已迫近眼前,霍格華滋將會再不一樣…

後記


本來有贈卷,但又會咁啱撞咗...........所以將贈卷送咗比人(不過友人話位置唔多好,太近銀幕,又側)...........自己再買過飛睇

因為中段滲有puppy love線,所以講正邪正面之鬥嘅場面唔多.............最緊張就喺尾段有隻手從水中拉哈利波特落水

因為追開,所以唔想斷個故事

4 則留言:

  1. 我都覺得最尾山洞內最緊張,其實估到水裏有野走出黎,但都比佢嚇一嚇。

    回覆刪除
  2. 越拍越差,冇睇本書嘅冇頭冇尾都唔知講乜,其實將中間場比賽Cut咗交代多啲劇情仲好。

    回覆刪除
  3. 我都有睇, 都ok

    回覆刪除
  4. 因為追開,所以唔想斷個故事 --> 但我真係頂唔順變哂樣o既核突哈利仔, 已經決定放棄!!

    回覆刪除