2009年8月22日 星期六

日本中部/ day 8 - aug 06, 09

day 8行程 - aug 06, 09


early溫泉
-早餐前去浸多1次先


早餐

名稱 : 岡田旅館 okada
地址 : postal code 506 1433 岐阜縣高山市奧飛彈溫泉鄉平湯溫泉505番地
電話 : 0578 89 2336
傳真 : 0578 89 2241
收費 : 住宿費包咗




 
免費coffee卷
我就無福消受...........又唔可以轉另外嘢飲.............所以將我嘅quota轉比友人m.........佢哋叫咗3凍1熱

大堂環境好高..........好寧靜
 

今日路線詳情
奧飛驒 --> 上高地 --> 飛驒高山 --> 下呂
全日路費 : -
全日停車場費 : -
 

上高地遊點
留低架車喺旅館...........行大約5分鐘去平湯車站..........坐大旅遊巴去上高地, 來回車票每張@yen2,000

on居居咁唔喺大正池落車.............坐到上高地總站..........要調番轉嚟行

**所以記住要喺大正池開始行 (終點站喺上高地總站.........有時間可以終點站拉後d,因仲有景點,只喺比較遠d)..........因嗰日早上大約9.35am到大正池,望到喺池面上有層薄霧氣...........估計可以令到大正池有仙境feel


.......咁我就買咗樽鮮奶飲(yen200)..........好濃好正,唔會"so"

1) 邁向河童橋

2) 邁向xxx碑

3) 邁向田代橋

4) 邁向田代池


5) 邁向大正池

6) 由大正池行番去上高地總站

* 喺呢個景旁邊會有凳比人坐..........友人m竟然用嚟瞓..........佢唔洗影相,所以相對行得比較快...........佢就瞓住等我哋嚟.........真喺有失國體.........唉~~~~

* 因為大正池站好難有位坐.........所以就行番去上高地總站,順便午餐.........不過好倦呀........總共行咗3個鐘


午餐


名稱 : 上高地食堂
地址 : 上高地巴士總站
收費 : yen850/ head (ie total yen3,400

叫咗2個麵豉拉麵- @yen850, 1個醬油拉麵- yen800, 1個醬油拉麵定食- yen900
定食就喺+呢個飯糰同醃蘿蔔


甜品
今次喺白桃雪糕 (推廣價yen200)


小食
聽到友人m昨日咁講.............我同友人r去番平湯車站就share咗1個飛驒牛肉包(yen420)嚟食
果然不錯

真喺燙手到飛起鴉~~~~


tea break
因為大家都好懷念飛驒高山嘅飛驒牛串燒...........所以叫做順路入去1趟.........我同友人k外賣咗5串串燒- @yen800(幫大家揸咗少少主意,上次試過yen500,今次就食最高級數嗰種)同3set飛驒牛壽司- @yen500

之後,大家喺車上食,所以幾狼狽吓,影唔到相

 

住宿詳情


名稱 : 小川屋 ogawaya
地址 : postal code 509 2207 岐阜縣下呂市湯之島570
電話 : 0576 25 2118
傳真 : 0576 25 3268
入住時段 : 1晚
收費 :  4人1室包1泊2食 - total yen36,560
設施 : 大浴場+露天風呂,免費泊車

房內環境

已準備好嘅泡茶

welcome snack

welcome dessert

*旅館內有成4個中國人trainee 


旅館露天風呂
-我哋抓緊時間,喺晚飯前去先浸1次
-都有2層


晚餐

名稱 : 小川屋 ogawaya
詳情 : 如上
收費 : 住宿費包咗


* 晚餐之後,抖吓又去浸過 

* 今晩喺我哋最後1次可以4人1室........所以關咗燈之後........我哋就吹吓水先瞓

講到有次我去屯門食出名燒乳豬

我 : "嗰晩隻豬都幾大架........"
友人k : "乳豬唔會好大隻咋喎...........大嘅就叫"茶豬""
我繼續 : "仲光滑皮"
友人m : "乳豬就緊喺光滑皮多架啦..........唔好玩啦~~~"
友人r : "其實jj喺未食過乳豬..........所以佢1見到就.......嘩,好大隻呀..........個皮又好滑膩..........hahaha"
我哋全部笑到缺氧............
我 : "喺呀.......我喺火星嚟架~~~hahaha"

7 則留言:

  1. 正呀d雪糕!

    回覆刪除
  2. 你應該描述吓大正池於早上時的仙境feel,然後教人下次點樣玩先啱,唔駛人地好似我地咁行回頭路,又miss個最靚的時候,可惜呀!

    回覆刪除
  3. 你差不多日日都食雪糕,想增肥乎?

    回覆刪除
  4. 去到日本....咩都"興香"d咁架啦!!哈哈. 其實你去幾多日?

    回覆刪除
  5. excuse me, 我都係最留意雪糕~ 推廣價o既雪糕好似比平時細份左?

    回覆刪除
  6. 你好! 我地 plan 左10月25至31日去7日, 請問你地去到係嗰間溫泉旅館近唔近個巴士總站架? 高山同乘鞍高原邊一邊靘 D, 因為我地可能唔夠時間去晒兩邊, 所以想問下人應該去邊一邊好D?

    回覆刪除
  7. 我地會係平湯住兩晚, 你估1日去唔去得晒兩邊呢? 乘鞍高原你去左邊兩個點呀? 係咪都係喺平湯巴士總站坐車去疊平落車?
    岡田好似有d貴, 你地4人要6千幾港幣, 即係成千幾元一人, 住平湯之葉好似8000一泊二食一人咋!
    Thanks.

    回覆刪除