2008年3月5日 星期三

ptu - 機動部隊



ptu警官展(任達華飾)與Kat(邵美琪飾)率領隊員在尖沙咀進行反黑巡邏時,發現沙展肥沙(林雪飾)在餐廳外受襲,失去警槍。展受肥沙所託,於天亮前把配槍找回,卻引起ptu隊員意見分岐。cid幫辦Madam張(黃卓玲飾)接手江湖人物馬尾的謀殺案,認為肥沙嫌疑最大。在靜寂夜幕中,人際間內部矛盾、針鋒相對1 1湧現,每組警察人員努力找尋出路,希望在天亮前來個解決。然而最後1切發生的,原來都不在掌握之中.......展被新仔罵醒,1隊人趕去將會有大打鬥(2個黑幫龍頭撕殺)嘅現場,估唔到又會碰到4個成事後要去着草嘅匪徒+埋cid team人進行咗1場警匪槍戰

後記

本片喺2003年嘅出品,全套片近乎90分鐘都喺交待1晚之內發生嘅事。其實個劇情個scope唔大,主要都喺圍繞林雪,同任達華點幫佢手搵番枝警槍............當然中間有好多阻撓同出錯(最大莫過於林雪誤將自己個電話同死咗嘅馬尾調亂咗做證物).........呢d嘢+埋將件事推去死胡同裡

執法者當做得太耐時(任何人嘅崗位亦1樣),可能慢慢就遺忘了執法嘅操守同宗旨,迷失咗個heart............用咗自己嘅非常手法,好似劇內個新仔罵醒咗老差骨任達華/ 林雪同黑道亞頭有d交情等

而且本片令你體會到前線嘅執法者隨時隨地都會受生命嘅威脅,因周圍都有罪惡潛伏在發生..........當trap在槍林彈雨底下,又夠唔夠勇敢面對而無懼縮(黃卓玲就喺1個好好嘅例子,平時好神氣..........但在open fire時只怕到縮在車內)

5 則留言:

  1. 呢套戲勁正呀! 不過追追逐逐之間,可以由香港走到九龍就真係勁搞笑

    回覆刪除
  2. 呢套戲我舊年至睇到,叫做好精采!不過由香港走到九龍就無留意!

    回覆刪除
  3. 呢套好嘢,剩係睇班PTU行吓行吓已經好型,另外要讚下杜sir,連任達華都識做戲!
    jj,做乜咁污糟架? 同我捽丟佢!

    回覆刪除
  4. 咦,因乜變咗鬼婆用哂英文答呢?

    回覆刪除
  5. 我認為此片是杜琪峯個人風格作品中最好的一部。

    回覆刪除