2008年3月15日 星期六

灣仔懷舊之行 - 藍綠陣營

因為見到blogMaSiR post咗灣仔嘅綠屋………所以誘發我嚟1個灣仔歷史建築tour

1) 1茂蘿街綠屋
-唔喺MaSiR講呢座嘢喺英皇大廈側……….我咁多年都無為意過佢個存在……走咗寶………真喺唔好意思

-佢有2個入口,淨低落嚟住嘅真喺寥寥無幾
個樓梯喺木板鋪成,都幾實淨吓

-我只喺上咗1截樓梯,因為得1個人,我唔敢再上
    


-沿住綠屋嘅樓下,就喺側邊茶餐廳嘅戶外位


2) 2皇后大道東灣仔街市
-掛晒banner拒絕搬入新街市………但個中道理我就唔多清楚喇


-呢個就喺對面起緊嘅新街市………都攪掂得7788


3) 3石水渠街藍屋
1870年代,地政處修葺舊樓,把石水渠街這80多年歷史嘅唐樓粉刷成形象鮮明的藍屋。
佢前身為華陀醫院
,1924年重建成目前嘅4層高唐樓。地舖的跌打醫館
由武館演變而來
,創館人喺黃飛鴻徒弟林世榮嘅侄兒。藍屋部份單位戰前曾為義學及書院所租用。建築物內部現仍保留原有的實木結構,在香港已屬罕見,佢哋並設有大露台,因而非常通爽。60,70年代的石水渠街是個充滿活力的社區,
到街上唱粵曲,打康樂棋是居民生活的1部分。每逢節慶,更會大事佈置,即興表演,好不熱鬧。(資料copy自街上政府整嘅簡介牌)

-佢後邊有座黃屋……1樣咁sharp




 
























4) 4皇后大道東舊郵局
-前身為郵局,現已改作環境資源中心………以前去過裡面有嘢睇,有嘢玩架
 
5) 5莊士敦道"檔"
-有幾層高


-原來入面已經唔再喺押舖…………見到門口有張申請酒牌嘅政府告示,相信好快就會變1間好有特色嘅食肆

-旁邊為船街………順便入去探路……同n年前比, 真喺耳目1……進駐咗dclass/style嘅食肆eg pizza expxxxx, xx fauchonapartment……….我敢打賭,現存嘅印刷舖/舊店好快就受唔住洪流嘅沖擊……要退下來

6 則留言:

  1. 你 去 我 個 Blog 度 睇 睇 ,可 能 會 對 金 船 長 改 觀 ,始 終 一 間 食 店 受 歡 迎 總 有 佢 原 因 ,試 啱 佢 哋 嘅 强 項 自 然 食 得 開 心 啦。

    回覆刪除
  2. 你差唔多行晒成個灣仔,多謝你響我朵,真係好開心。

    回覆刪除
  3. 我靜係知佢出名,不過如果你想食,可以去時代果條街都有。

    回覆刪除
  4. FYI, 池記係出名食雲吞麵同粥類, 好似沾仔記嗰類囉, 開咗幾呀年嗰D. Times以前對面嗰間好似搬咗去馬會, 文輝嗰邊, 德福都有間, D粥幾OK, 好綿, 最鍾意食佢嘅及第粥

    回覆刪除
  5. 我以前有個同學仔就係住響茂蘿街呢 d 綠屋裡面,當年重未油成綠色。 重有當年係冇水廁,每晚有夜香郎黎倒夜香! 你去到灣仔,有冇去埋日、月、星街? 好多精緻既食肆響裡面!

    回覆刪除
  6. 乜灣仔變o左五顏六色呀?舊建築保持得幾好!果條木樓梯真係好珍貴。

    回覆刪除