2008年3月21日 星期五

La Bons Cafe@灣仔 - 好介紹

moved
地址 : 灣仔船街9A號地舖
電話 : 2527 1768
web site : www.labonscafe.com
消費 : $188/head (ie total $375)
整體評價 : impressed
 
mar 6, 08,2人來dinner,叫咗 :

1) usa mussel $58
-揀咗上湯雜菜嘅煮法,1選擇為大路嘅白酒煮
-18
-大隻同肥美,有鮮味,無渣,尤其個汁,我後來用嚟蘸麵包(唔用香草牛油醬),無得頂
-要留意,佢哋個青口多數要星期4&5先番
-咁嘅$$$$,有咁嘅質素,好抵食

2) 羊扒餐
i) 磨菇湯
-試咗友人1,唔喺好身嗰種,適中,好味
-附有半個麵包同自家製嘅香草牛油醬,都不俗

ii) 3文魚沙律
-可以,d蔬菜新鮮

iii) baked australia lamb chop napolitiana style (mushroom, anchovy, olive cheese)
-2大塊
-友人要咗8成熟,但食落都唔”un”,亦有羊味(又未至於好"so")
-舖面嘅芝士就無嘜點食到因太飽啦,原來裡面有磨菇,銀魚柳
-真喺第1次食咩叫拿波里式羊扒

iv) drink
-友人叫咗凍熱情果茶,其他仲有蜜桃,荔枝同蘋果味揀
-友人話都好飲

v) crème brulee (+$5)
-原本個甜品喺french cheese cake
-面層burnt sugar,微脆,裡面好滑,唔甜,好味

3) 洋蔥湯
-麵包上嘅芝士粉無焗溶到,失色咗d,但個麵包就好脆
-個湯夠味同甜,不俗,但略嫌個做法好似唔多正宗(應該將個麵包上嘅芝士焗溶,並放埋入個湯度)

4) panfried south australia scallops w/spinach fennel sauce
-3粒帶子好嫩滑,無煎老到,但鮮味唔濃
-墊底嘅spinach fennel就好惹味,除咗菠菜外,仲有鮮菇片
-旁邊嘅西式沙律菜亦新鮮

5) baked escargot stuffing in fresh mushroom w/cheese & tomato
-上枱時好熱,見到個芝士面卜卜吓
-因夠熱,所以個芝士處於半溶狀態,+埋個鮮番茄茸底,好好味
-略嫌個田螺乾身咗


後記
1) 之前另1友人介紹我呢間餐廳食青口,話抵食,仲提埋我幾時番新貨。真喺要多謝介紹

2) 今次我請番友人食belated bd dinner

3) 個餐廳大致分2 - 大堂同內廳,今次安排咗個內廳比我哋,空間感大d


4) 味道每道菜都好好,但喺有無發現點解今餐無pasta, risotto/pizza??事源本來我落order時叫個意粉,但例牌要求要煮硬d,waiter好醒目咁知道我要al dente嘅口感,亦好老實同我講做唔到因為佢哋個意粉已經pre-cook(我唔知佢不嬲都煮好咗定喺旺嘅晚市先煮定)………而個飯嘅米亦已經浸好晒………pizza個底已經焗好咗,之後按個客叫嘅pizza舖番d料再焗………雖然有3大類我唔會叫,但起碼唔會上到枱先至失望……呢個態度,i like it

5) 不過每個$$$$幣都有2…………咁着重servingefficiency(targetcooking time),就會犧牲咗將餐廳推去next level..........就算幾好味都好,去到高級餐廳嘅門檻位,佢就要止步,始終欠缺咗個heart/對正宗味道個要求

6) 其實呢餐好飽,應該叫少樣appetizer

7) 船街個變化同n年前比,真喺改變咗好多,expect在不久嘅將來(和昌押變成咗食肆ß已經申請緊酒牌),j senses落成)會喺另1個小soho,其他舊/小店將被淘汰

點樣去???




**其實坐叮叮喺最近ge..........大約喺"檔"舖度就有個站
1) mtr灣仔站.........b2出口..........轉左
 
2) 去到通道尾..........轉右

3) 之後直行

4) 無幾耐,見到左手面嘅安全島.........過去對面嘅互信大廈..........之後轉右

5) 直行去到街口..........過馬路去對面嘅和昌押舊式建築物........小心車

6) 直行到街口...........見到船街個路牌

7) 轉左入呢條街

8) 直行大約8個舖位左右就到



6 則留言:

  1. Hi there, nice to meet you and all the best.
    本人為香港展智會 ( 慈善機構 ) 創辦人,願與你為友,
    網誌有 30 年義務工作分享、生活福音見證、健康飲食資料、
    大量旅遊照片分享及義務為網友解夢,
    歡迎訂閱本人及加入作 blog 友,互動分享。
    主耶穌基督為你我的過錯而受極苦釘死十字架,來訪認識祂,
    祂是眾人來世界的最終目的,努力成聖好能上天國光榮祂並且與祂享美果。
    ( 如果認為本文不當,在此致歉,並歡迎 閣下刪除本文及把本人列為黑名單,
    則日後本人文章絕不能在此留言,謝謝。 )

    回覆刪除
  2. 左撇子的夢    3/21/2008 4:20 上午

    http://hk.myblog.yahoo.com/anita_0303_1996/

    回覆刪除
  3. Deli Prince Club 美味少爷3/22/2008 7:27 上午

    thanks for your recommendation. how about its lunch? any idea?

    回覆刪除
  4. 本來睇到碟羊扒我都流口水,點知妳話有d 羊味,當堂吞番啖口水!

    回覆刪除
  5. 唔得咖,BB o既蘇味就得!

    回覆刪除
  6. 我剩係食過 lunch,不過 lunch 就真係好普通,只係勝在夠平! 雖然我唔好青口,不過 $200 per head 唔使有咁多野食,藉得留意!

    回覆刪除