2008年3月28日 星期五

伊勢日本料理@銅鑼灣 - 服務好好 (closed)

closed


地址 : 銅鑼灣波斯富街99號利舞台廣場6樓A-B店
電話 : 2882 1388
消費 : $122/head (ie total $245)
整體評價 : good

mar 11, 08,2人來dinner,叫咗 :

1) 枝豆
-正常出品,外邊舖咗少少鹽,豆腍,又唔會濕晒


2) 牛肉鍋定食
i)黃蘿蔔 : 無食到
ii)南瓜 : 好腍,好甜,有南瓜味,友人講全餐最好味

iii)麵豉湯 : 正常

iv)牛肉鍋 : 初食第1舊牛肉好嫩,個湯底亦好夠味(如果無飯夾住食,真頭喺鹹添),裡面有蔬菜。但當食完1 round烏冬後,翻來再繼續,d牛肉浸在熱鍋內令佢哋老咗。所以個攻略喺要食得快/即刻將牛肉先夾出

v)白飯 : 喺日本米

vi)芝麻雪糕 : 好重芝麻味,又食到芝麻碎,所以有口感。另外有紅豆同綠茶味嘅選擇

3) 蔬菜稻庭烏冬
-熱食
-本身menu上喺淨稻庭烏冬,但可以+小小$$$叫餸,我哋揀蔬菜,只喺+$5
-原來稻庭烏冬喺扁幼身,我都唔記得以前有無食過稻庭烏冬,我哋叫嘅時候喺抱住食到煙韌嘅口感,1見到佢個樣,我個心都有小小沉
-入口如我哋所料喺無煙韌口感,不過的確喺好滑。友人話好似4川擔擔麵嘅麵質咁,仲叫我去超市用$3.x買包試吓......我都費事理佢
-所以呢個烏冬適宜冷食好d



後記
1) 友人食過呢餐生日飯之後,1帆風順,身體健康

2) 之後結完賬,店員比咗d mon-fri午市嘅優惠單張我,有買51/ 免收+1,重點喺友人見到佢嘅普通烏冬喺寫住手打,即刻好感嘆話 : "我哋叫錯咗啦"....咁都無辦法架..... 

3) 味道唔可以講好好味,但就1定喺中上。+埋佢哋好殷勤嘅服務(+水好快),又有禮貌,又會建議額外+option(餐牌上無),所以就比good 

4) 但友人食完有敏感反應......可能有味精 


點樣去???
1) 銅鑼灣嘅利舞臺,應該唔洗教啦............有需要先去影相後post

3 則留言:

  1. 從未食過,超級想食呀!

    回覆刪除
  2. 我都好怕的麵淋晒~

    回覆刪除
  3. 那,呢D就啱我食啦,牛肉鍋,超好味。

    回覆刪除