2008年3月15日 星期六

Oyster Station Snack & Oyster Bar@soho - 蠔情夜

地址 : 中環必列者士街31號
電話 : 2549 0132
消費 : $410/head (ie total $820)
整體評價 : good
 
mar 3, 08,2人叫咗 :

1)羅宋湯 ()
-普通

2) 鮮菜沙律 ()
- ok,個車厘茄好甜

3) - ½package ($148/ 6)
-round1試咗
kumamoto x 2
pacific rock (us) x 2
white pearl (france) x 2 (surcharge $20/)

-round2試咗
fine de special x 2(surcharge $10/)
rock oyster (south Africa) x 2(surcharge $10/)
irish gigas x 2

-round3試咗
virginica (us) x 2
pacific rock (us) x 2(surcharge $10/)
white pearl (france) x 2(surcharge $20/)

我哋都覺得比較有深刻印象嘅喺white pearl,因有甜味之餘,也夠蠔味,無嘜金屬味,所以encore1次。另外d蠔都幾新鮮,我就食到有2隻個裙邊識得縮。蠔手亦開得好徹底,多數都食得埋粒肉,不過偶爾食到有蠔碎。店員會細心講解每款蠔個特質,同教你食佢哋個次序

4) 雞搥
-16
-炸得好好樣,雞味就1定無架喇,但勝在夠嫩同熱,+埋蘸伴在旁嘅甜酸醬就好好味

5) 白酒 x 1
-主要喺fruity同易入口


後記
1) 今次友人還飯債(約咗好耐),所以好多謝佢請我食呢餐  

2) 今餐真喺食咗好多蠔,事關友人原來喺個蠔痴,平時我唔會食>3隻/餐,今晚都捨命陪君子,用晒我大約2年嘅quota

3) 間舖好細, 雖然星期1,但都幾full,以咁僻嘅位置,都好犀利,所以1定要book位。要留意,佢哋唔做lunch

4) 店員招呼好殷勤,但在落order方面就幾pushy,當我哋還未諗好想點叫法時(seafood platter:8隻蠔,2隻甜蝦,2隻翡翠螺,赤貝同扇貝刺身/ 6隻蠔package/ 散叫),不停sell我哋食platter/1板海膽


點樣去???
1) 上中區行人電梯...............去到士丹頓街口

2) 唔洗過馬路............只需轉右  

3) 之後不停向前面行..........你會經過好多個路口eg 嘉咸街-->伊利近街-->鴨巴甸街-->城皇街

4) 當你行到去必列者士街個街市時............見埋住宅區..........即喺差唔多到

(n年前,友人話比我聽必列者士街有間雪糕店..............我行到好茫然,都唔似有食肆ge..........正想打電話問佢喺咪點我,咁就搵到喇........不過呢間雪糕店已結業)

3 則留言:

  1. 似係豪情夜多d喎 好豪喎

    回覆刪除
  2. 個股市跌成咁,呢排我都係捱麵包多,等股市上返去三萬二至試呢 d 咁好味既美食! btw,surcharge 係乜野黎?

    回覆刪除
  3. 唉,你使唔使咁直接呀! 其實你應該比我就咁保存住呢一份渴望希冀,俾我相信世上有一幸福垂手可得… 嘩! 咁不如 markup 個 package 好過啦!

    回覆刪除