2019年7月30日 星期二

maratua fun dive (jun 28-jul 7, 2019)/ day 10

day 10行程 (last day) - jul 7, 2019 (sun)

today's highlight : 無 (全travel)

round 2轉機 (jakarta --> hong kong)

今次嘅layover唔耐..............過security check排晒人龍.............好似喺呢程security check.............分2條隊.............我揀咗其中1條排.............輪到我時個officer用手勢叫我去另1條隊............無解釋............我唔明點解...........佢繼續用手勢叫我排另1條.................我即時心諗喺咪歧視華人?😠..............我1路行過去1路bear住佢............我望真d原來有分男1條隊,女1條隊.............唔怪得另1條全女子啦..............hahaha.............但之前咁多程機嘅security check都無咁分...............真喺有趣


上機

jakarta terminal 3 (cgk) cathay pacific cx798 (etd 00:05am............actual ~00:20am take off)

去到hong kong airport/ hkg (eta 6:00am................actual 5:45am landed..............hong kong快jakarta 1 hr.............坐咗~4.5 hrs)


總結

1) 完成咗咁轉折嘅旅程…………maratua確實少人去………每個dive site都遇過其他divers…………海底coral保存得好…………唯獨魚量唔多…………有d奇怪

如果為咗睇barracuda tornado同水母湖而要咁樣折騰,我覺得有d唔值
2) resort望到嘅海,沙洲都好靚
3) 要再訓練泳術

沒有留言:

張貼留言