2019年7月26日 星期五

maratua fun dive (jun 28-jul 7, 2019)/ day 8

day 8行程 - jul 5, 2019 (fri)

today's dive sites : maratua

早餐

邁向餐廳之路...............見到亞lizard出嚟晨運

我終於搵到出路...............我叫佢個omelette rice比茄汁我................我諗住茄汁喺put on side..............個chef好叻...............+咗落去個飯到炒...............即刻好食好多


#13 dive point - leo point

start time 8:42am (weight load : 8lbs............著咗3mm wetsuit + 5mm hood)..............water temp ~29-30 degree................潛咗65 mins...............最深去到26.4m............上嚟仲有60 bar氣剩

今個dive...............我個reg駁bcd個位有d漏氣情況...............no wonder我打極氣好快無............不過andris唔覺得大問題................只喺signal我繼續打氣
nudibranch
nudibranch
nudibranch
coral
clown fish
giant sea clam
coral
reef fish
nudibranch
nudibranch

沙洲 - part 1

今日喺resort最後1個下晝...............睇埋潮水漲退表.............今日由11am開始喺退潮.................1pm喺最低位0.44m.............last best chance去對面嘅沙洲

幸好天氣又放晴..............藍藍綠綠嘅水色................好靚 


lunch

叫咗個pesto意粉.................又喺無嘜味...................我覺得(無fc)個早餐同lunch喺出自同1個chef..............而dinner喺另1個chef............因為dinner明顯濃味 (未over)...............多謝eur 8


沙洲 - part 2

nancy同jekhi知道我去沙洲.................都提我要著boots...............因為沙底有機會有baby sting ray等等

雖然話退潮...............但過去前面沙洲個位都深...............我會離地..................我行到1/2路............無著到wetsuit............附近又無人...............自己游過去又淆底...............我嘅救星到啦!!!..............我望去遠處嘅dive centre碼頭…………點解有隻艇嘅?..................我以為喺staff.............招手同比手勢佢我想去對面沙洲.................當隻艇駛埋嚟時..............我就知唔喺staff...............喺外人................但佢都好好............盡9牛之力拉我上艇..................義載我.................我速速影咗張相就走..............唔好阻住人


#14 dive point - big fish wall

今個dive喺我嘅last dive.............我個group無人join..............剩番andris帶我.............其他dm帶堆新客............我同andris講可唔可以再去big fish country................因為我想把握最後機會睇barracuda tornado..................水位問題..................唔喺good time入big fish country..............佢最盡同我fin去big fish country嘅入口位

start time 3:37pm (weight load : 8lbs............著咗3mm wetsuit + 2mm neoprene背心 + 5mm hood)..............water temp ~27-30 degree..............nitrox 30%................normal entry...............潛咗46 mins...............最深去到26.3m............上嚟仲有50 bar氣剩

不過我個相機housing入咗水..............所以影唔到good picture..............只可留喺腦海
nudibranch egg

andris 1直喺我上面努力望個wall搵細嘢………突然我發現下面遠遠地有條eagle ray…………我有同andris招手…………但佢1直無望向我嗰邊…………我唯有自私睇

隔咗1陣又有1條………………今次我踢上去撩andris隻fin…………佢收到啦~…………因為我部相機入咗水…………㩒咗好多下都lock唔到focus影唔到…………只搵到下面嗰張叫做好d

索性飄落d睇…………有1刻應該都叫近…………好清楚見到佢背上方方哋形嘅白色圖案…………以我勁散光都見到佢斬眼,有眼接毛…………嗰個應該唔喺鼻哥窿收縮呱!…………我覺得我哋曾4目交投...............總共見到4條
eagle ray

皇天不附有心人................比我遇到barracuda tornado..................但d barracuda瘦弱過上次................第1次見到呢個swimming pattern...................仲要咁大group barracuda.............不過大流...............我追得好辛苦

後來喺resort結賬時...............我順便問florian..............究竟佢哋平時話嘅barracuda tornado喺去到咩規模?...............我呢2次喺咪已經喺tornado架啦?..............佢無同我1齊遇到...............所以confirm唔到.................不過佢講咗樣好interesting嘅現象比我聽..................佢話size細d喺未成年barracuda...............佢哋自己peer會group埋活動.................而成年肥嘟嘟有自己1堆游...............唔侵細路barracuda玩................無嘜見到會mixed group
barracuda tornado


last日落

呢度睇日落最好位置喺佢哋嘅staff area裡面 (next to打氣房).................第1日我差d miss咗個日落...............沖咗去餐廳問d staff邊度睇日落.............佢指我去嗰邊..............沿途再問就指咗我去打氣房方向

我第2日慢慢行過去...............我先見到staff area個牌.............但我無理佢.................同自己講................每日5:30pm過後.............我就喺staff...................hahahaha...............不過我都好自律...............無周圍走................又唔會occupy staff嘅資源...............只會坐喺木地板邊

我每日都有去睇日落...............不過之前咁多.................日日都流 (好厚雲).............終於今日叫做最好

沒有留言:

張貼留言