2019年7月20日 星期六

maratua fun dive (jun 28-jul 7, 2019)/ day 5

day 5行程 - jul 2, 2019 (tue)

today's dive sites : kakaban & sangalaki

早餐

每日standard喺水果platter, fresh fruit juice同麵包...........但我覺得佢嘅麵包比較乾...............所以唔鍾意食


#5 dive point - kakaban wall

今日出kakaban, sangalaki..............全日喺外邊..................dive與dive之間唔會返resort................喺等出船時................1潛友教我分oceanic white tip shark.................size會大隻d................除咗背鰭外..............佢2邊手手都有white tip

start time 9:31am (weight load : 8lbs............著咗3mm wetsuit + 2mm neoprene背心 + 5mm hood)..............water temp ~28 degree...............潛咗55 mins...............最深去到27.4m............上嚟仲有70 bar氣剩
nudibranch


kakaban island - jellyfish lake

呢個喺呢個trip另1重點..................因為有個無毒嘅水母湖..................我只認識2個無毒嘅水母湖...............palau最出名.................好少人知喺印尼嘅kakaban island都有1個無...................因為少人知..............我希望佢會保存得比palau好 (呢幾年水母數量迅速下降,好似要休湖).................今次我只見到local/ 馬來西亞人/ 老外..................未見到有人講國語

 1入到個島................就見到主子.................原來有2位潛友都喺貓奴...............我哋3個圍住同佢玩.............後來german lady索性抱埋佢去jellyfish lake

要行1段路先到

嚟呢個trip之前.................知道要同水母暢泳..............有喺香港搵教練惡補吓泳術..............兼帶住face mask咬住管咁練.................不過最終我都喺實戰失敗

落水前...............不能著fins (會踢死d水母)...........而且喺水入面唔好拎d水母嚟玩...........唔好摸/捉佢.............要handle with extreme care............因為佢哋生命好fragile,好易死...............所以我估點解無人會喺呢度游自由式

沿樓梯落水..............我著住3mm wetsuit.............make sure我浮到先.............飲咗啖水試吓............喺鹹嘅................我慢慢游出去..............dm話呢度有4種水母品種..............近岸d水有點濁.............水母數量唔多..............但還可以嘅

雖然話唔好掂佢哋.............但我忍唔住.............2次輕輕用手指點吓佢哋個頭仔............好彈挺.........好似d厚身collagen咁

我之所以話自己失敗咗...............喺因為游游吓...............突然覺得自己沉咗.............條管入咗水..............飲咗幾啖水..............發現喺淡水嚟架喎.............即喺呢個喺鹹淡水湖............邁向湖中心就喺淡水..............我無能力令自己浮番.........於是向下沉無辦法吸到氣.............好彩隔離有個local男人 (有著救生衣).............對唔住都要做1次............我從後捉住佢膊頭位嘅救生衣..............借力令自己穩定番先.............之後無再向湖中心游................游番埋岸喇~~~

喺度逗留咗~30 mins就被call上水..............潛友好有責任心.............抱番主子去原位...............主子都幾親人..................去返碼頭..................仲見到條lizard添

喺碼頭...............我聽到dm andris同前面嘅潛友講咩好low tide.............所以隻船就算泊到埋嚟............隻船跌咗落去1大截..............我哋都上唔到...............於是隻船要泊開d..............我哋跳落海游幾步上船.............我verify咗旁邊潛友..................喺真嘅...................r u kidding me!!!.............dm就帶頭跳先

我同潛友講我泳術麻麻..............佢話german lady跳先...............我接住...................german lady話佢有rescue牌...............佢會喺水面接濟我............我問潛友喺咪"hold my breathe?" (我好少玩跳水/跳海)................高度唔算高...............大概1個人多d咁啫..............我浮上來時...............german lady已游過嚟捉住我...............我定咗之後................就向船方向游............andris都游埋嚟協助我

第1次跳海...............我著晒wetsuit..............唔高又無大浪................又有2個人昅住...........所以成功安全抵船..............第1次用咁嘅方法上船..................hahahaha.................most adventurous part of the day.................exciting!!!

german lady instructor講番喺德國學潛水................1定要你dem到識游水...............但香港/亞洲好少要你通過游水test................照比你學...............好多人都話唔識游水都可以學潛水..............穩陣d都喺識游水安全d...........落咗水..............咩突發情況都會有..............你估唔到..............好似今次咁.................邊個會諗到去snorkel都要跳海呀!!


#6 dive point - manta point

start time 12:16pm (weight load : 8lbs............著咗3mm wetsuit + 2mm neoprene背心 + 5mm hood)..............water temp ~27-29 degree...............潛咗60 mins...............最深去到15.9m............上嚟仲有50 bar氣剩

今個dive有用到drift hook.................但見唔到manta................不過d coral真喺好多種類好靚...................dm好照顧我 (因為我遇流嘅表現麻麻)...........最後拉住我嘅drift hook走
juvenile crocodile fish

dive break時我同潛友講我enrol咗個course...............要考300m著fin游+10 mins踩水.............但我無游過海.............佢鼓勵我去練............有嘜事會落海救我...........見我游咗1陣.............german ladies落埋海親自示範..............佢話著fin喺水面游重點喺雙腳要鋤向水裡面..............freestyle踢


 #7 dive point - manta point

start time 2:27pm (weight load : 8lbs............著咗3mm wetsuit + 2mm neoprene背心 + 5mm hood)..............water temp ~27-30 degree................潛咗60 mins...............最深去到11m............上嚟仲有100 bar氣剩 (因為大部份時間用drift hook............所以先有咁多氣剩)

喺safety stop時見到條近距離manta想追..............但左小腿有d想抽筋...............所以放棄咗唔追佢
2 manta
manta
10字牡丹珊瑚
coral + reef fish
coral


1000 dives celebration

返到嚟dive centre.............竟然見到個大manta shape麵包................原來喺慶祝1潛友reach到1000 dives...............好cute呀!!


dinner





沒有留言:

張貼留言