2019年7月28日 星期日

maratua fun dive (jun 28-jul 7, 2019)/ day 9

day 9行程 - jul 6, 2019 (sat)

today's highlight : 無 (全travel)

早餐

今日叫咗茄汁omelette飯走蛋


transfer to berau碼頭

食完早餐返房pack埋d嘢..................就要上船離開.................我同4位ladies same day走...............而buddy就坐另1隻船去nunukan............continue另1個week嘅假期…………亞
buddy原來喺nunukan嘅repeated customer

今次全程好smooth...............風平浪靜.............天朗氣清.............所以用咗2 hrs多少少就已經到咗碼頭


transfer to berau airport

4個ladies啱啱car load................去咗機場先................我要再等埋2個坐船嚟緊嘅客 (either住virgin coco/ nunukan)...............之後坐另1架車去機場...............去到機場就同4位ladies相遇


上機 (berau --> balikpapan)

因為呢程機票喺由nabucco負責買................唔知airline同nabucco有咩deal..............本身得15 kgs…………如果我哋嘅check in luggage喺因為diving equipment而超重喺唔需要補$$$$.............今次check in.............地勤好認真.............要求開喼比佢影相做證明..............之前入嚟berau嗰程都無咁check法

唔知點解今程嘅boarding pass需時...............nabucco職員安排咗我哋入去1間房坐住等...........ready先叫我哋出嚟攞…………佢哋嘅staff協助我哋攞到boarding pass先走

berau airport (bej) sriwijaya air sj237 (etd 4:20pm............actual 4:30pm take off)

估唔到候機室內會有茶水供應

去到balikpapan機場 (bpn) (eta 5:15pm...............actual 5:15pm landed..............坐咗~0.75 hr)

好快就執咗行李................同4位ladies hug goodbye................有緣再見


round 1轉機 (balikpapan --> jakarta)

喺機場最後買咗杯熱豆漿飲

balikpapan garuda indonesia ga575 (etd 7:45pm............actual take off 7:52am)

去到jakarta terminal 3機場 (cgk) (eta 8:55pm...............actual 8:40pm landed..............balikpapan快jakarta 1 hr..............坐咗~1.75 hr)  

呢度又幾好喎.................喺pick up luggage嘅conveyor belt度有個tv比你睇住d staff點搬你件luggage上belt


遺失passport小插曲

嚟到jakarta terminal 3機場.................見到咁多食肆...............好想食嘢.................入咗間食東南亞嘢................等咗好1段時間先有位..............落咗單之後.................相繼話比我聽我點嘅菜賣晒...............轉咗另1款菜............無耐番嚟又話無.............如事者...............轉第3次都話無 (已好好耐性)..............我索性叫佢check邊款菜仲有先................攪笑哋原來所有菜都賣晒 (近收舖)...................咁你就1早講啦

罕有地我無質佢..................只喺小西面話咁無嘢啱我叫.............我唔食喇..............收番埋d嘢..............就離開餐廳

我recall頭先好似個大銀包內唔多見本passport...............於是我拎個大銀包出嚟搵真d..............真喺無喎................莫非喺大袋內個folder度????................點知又無喎................死喇!!!.................全身都真喺無咗本passport

諗番最後touch過passport...............喺離開check in counter後..............我曾喺好多排凳嘅seating area將folder放番入大袋.............有放低過本passport.............我去搵番嗰個seating area (因沿住食肆條長廊每隔~50m就有1模1樣嘅seating area)................喺同1個位...............喺凳上見到本藍色嘢.................喺我本passport連boarding pass呀~~~...............真喺好彩.................隔咗都應該有1/2 hr...............無比人攞到..............嚇c我!!!

我都喺第1次唔見咗passport..............可能轉機太多次,太密.................成日folder, 銀包拎出拎入...............而本passport又反轉咗擺咗喺深色凳上.................所以miss咗


dinner

因為喺之前間餐廳+搵passport都用咗好多時間..............大部份嘅食肆開始closed/ cut咗last order...............搵咗1間仲開嘅...................多謝rp 101,000.................味道ok啦...............喺杯蜜瓜汁太甜

沒有留言:

張貼留言