2019年7月14日 星期日

maratua fun dive (jun 28-jul 7, 2019)/ day 2

day 2行程 - jun 29, 2019 (sat)

today's highlight : 無 (全travel)

round 1轉機 (jakarta --> balikpapan)

終於捱到開counter比check in la~~~


上機

jakarta terminal 3 garuda indonesia ga564 (planned etd 8:40am............delayed to 9:20am)

不過坐坐吓..................聽到有人員叫balikpapan (無用廣播)..............我即刻起身去counter............的確<9:20am就boarding

有1餐食............事先又揀咗vegan meal...............好local style...........味道gd架..............只喺鹹咗d啫

我第1次坐garuda...............佢d位都算深,service都好...............呢條喺domestic線..................空姐有禮貎.................佢pass過我遞餐遞水比入面窗口位乘客都有同我講唔好意思

去到balikpapan機場 (bpn) (eta 12:10pm...............actual 12:00 noon landed..............balikpapan快jakarta 1 hr, ie同香港無時差.............坐咗~2 hr)

好快~15 mins就出到行李


round 2轉機 (balikpapan --> berau)

喺balikpapan機場搵唔到transfer...........問咗個airport security路............佢好人到帶我行去搭lift.............仲帶埋我上到airline counter check in..............讚呀!!!

唔知喺咪廉航關係............所以喺balikpapan機場counter做晒check in手續..............staff同我痴埋luggage tag後.............staff指住遠處1個area................叫我拎牛龜過去..............我r爆頭.............咩玩法???...........點解要我拎走件check in luggage???..............原來喺自己攞過去做security check............咁之後件行李就會直送上conveyor belt............真喺各處鄉村各處例~~~~~ 


上機

sriwijaya air sj232 (etd 2:40pm............actual 2:35pm take off)............竟然比預期早咗boarding...........嘜印尼d內陸機興提早boarding??............我都喺第1次

sriwijaya喺garuda sister airline................估唔到有snack box派

去到berau機場 (bej) (eta 3:35pm...........actual 3:25pm landed..............坐咗<1 hr)

喺1個超細機場...............無custom要過.................但職員會撕走你boarding pass後嘅luggage bar code sticker同ver你件luggage個bar code #啱唔啱


transfer去碼頭

坐上職員安排嘅車去碼頭…………大約15 mins車程


boat transfer去nabucco

今日大約有8個客…………嚴格嚟講只有我住nabucco…………其他人住extra divers個group同區2間resorts (nunukan island resortvirgin cocoa*)…………所以佢先support到包隻細機 (every sat)…………大部份人喺repeated customers

*if u like seclusive paradise................honeymoon可考慮virgin cocoa (雖然我無去過..............首先............hahaha)...............佢喺1個hidden gem..............成個島得18間bungalows (唔喺水上屋)...................陽光海灘...............different shades of sea..............水清沙幼..............藍天白雲................同另1半2人世界..............逃離石屎森林.................回歸大自然...............back to basic…………好pure好raw~~~*

住virgin cocoa班客好熟悉呢段時間入maratua會好大浪(10分bumpy)同low tide…………基本上唔可以drop off 3間resorts…………只可去最近嗰間…………所以佢哋圍內商量過後…………決定留berau過1晚

dive shop當然會入番maratua…………最後揀咗去nabucco…………1個住nunukan嘅老外就join埋我入nabucco…………因為佢stay 2 weeks…………本來個plan第1個week先住nunukan…………後1個week住nabucco

初段風平浪靜..............先甜咗~1.5 hrs..............後苦~1.5 hrs持續凳到你,拋到你飛起 (又未至於海盜船嘅離心力)...............我好多年前已知道自己好拋得............只要唔洗喺驚濤駭浪下填2頁紙問卷就無問題...............hahaha



喺中後段..............揸船嘅staff拎轉頭問候我同老外................我同老外1d異樣都無...............個staff都讚我哋好嘢................自行上到resort碼頭................行到直線.............我都覺得自己可以去行船................hahaha...............今次風浪考試合格

因為長時間大浪................快艇要比平時開慢d...............由通常2.5 hrs嘅船程..................變成3.5 hrs (dun forget abt 50% of the time is v bumpy!!!)...............成8pm先到nabucco

in charge嘅staff nancy喺碼頭greet我哋..................來個welcome drink同食個dinner

喺房settle down後就食埋dinner...............喺認真喺3 courses..............but taste is fair fair only

沒有留言:

張貼留言