2019年7月12日 星期五

maratua fun dive (jun 28-jul 7, 2019)/ day 1

day 1行程 - jun 28, 2019 (fri)

today's highlight : 無 (全travel)

hong kong station airport express check in counter

因為喺evening機....................所以1早帶埋行李去咗香港站in town check in................今次cx個counter唔多人排...............所以好快攪掂

香港站有嘅airlines check in counter
http://www.mtr.com.hk/en/customer/services/checkin_info.html


機鐵

早少少放工..............換上沙灘拖..............就去搭機鐵


weighing

hand carry行李

我自己..............著咗沙灘拖嘅重量


premium lounge

今次去咗近gate 40嘅premium lounge...............排咗1陣啦.................都喺得2,3款嘢啱我食............無咗支裝水後..........今次我攞咗包麥精


上機 (hong kong --> jakarta)

cathay pacific cx797 (etd 7:05pm............actual 7:28pm take off)

事先揀咗vegan餐................cx serve餐都幾專業..............我見人哋有杯haagen dazs雪糕..............相信因為我揀咗vegan...........所以自動skip咗無比我

我記得有次坐cx嘅prem econ有amenity bag送格?!.............於是我問空姐.............原來喺long haul嘅prem econ先有amenity bag~~~~最後我問佢攞咗眼罩同ear plug

去到jakarta機場 (cgk) terminal 3 (eta 10:50pm...........actual 10:52pm landed..............坐咗~4.5 hrs)............坐喺隻機等開門時................我呢個時候先發見帶漏咗1樣好重要嘅嘢...............omg😲😞..............我無帶到潛水錶!!!!🙀..............唯有去到租啦~~~

睇番record...........都用咗1 hr先clear到custom兼攞埋喼


jakarta cgk機場過夜

因為我下1班機飛8:40am................所以我有成9 hrs喺度hea (redeem咗cx張prem econ之後,先發現香港去jakarta仲有1班夜機,我就唔洗1放工衝去搭機鐵…………個layover時間短1/2…………唔洗hea咁耐)

先去domestic transfer嘅gate..........搵張長凳瞓吓先...............牛龜行李唯有推去我個頭旁邊...............直至有個local細路拎我個防風斗蓬膠袋去玩................整跌咗我袋乾糧 (竟然個細路覺得個膠袋吸引過d嘢食, hahahaha)................嘈醒咗我

沒有留言:

張貼留言