2018年2月26日 星期一

similan islands fun dive (feb 14 - 20, 2018)/ day 2

day 2行程 - feb 15, 2018 (thu)


早餐


名稱 : the harbor cafe
地址 : marina express-aviator-phuket airport
電話 : +66 (0) 76 205 366
收費 : 訂房包埋
純個人整體評價 : fair與good之間

因為成4:xxpm先有船宿公司嚟接我去boarding.............所以request咗late checkout............只free到1pm比我..........今日都唔打算出去............留喺酒店lunch埋...........tea埋先走

早餐選擇不過不失................小酒店算喺咁啦~~~


午餐


名稱 : the harbor cafe
地址 : marina express-aviator-phuket airport
電話 : +66 (0) 76 205 366
收費 : 230 baht
純個人整體評價 : fair與good之間

我明明叫海鮮noodle.................點知嚟到喺雞肉丸同雞翼架?..................算啦.............淨食蛋, 菜同麵啦...............味道都ok嘅...................當然唔喺好~~~~


tea


名稱 : the harbor cafe
地址 : marina express-aviator-phuket airport
電話 : +66 (0) 76 205 366
收費 : 70 baht
純個人整體評價 : fair與good之間

又要食tea嘅時候................叫咗個pizza…………盡量tick開d芝士


liveaboard上船



名稱 : khaolak scuba adventures
地址 : 13/47 Moo 7, T. Khuk Khak, A. Takuapa 82190 Phang Nga, THAILAND
電話 : +66 (0) 76 485 602
收費 : eur574.47/ 4d4n
船名 : manta queen 6 (max. 14 divers)
純個人整體評價 : dive guides全老外............... 每次briefing preparation好充足好有系統.....................佢哋對海洋生態保護意識好強............strictly睇實我哋唔可以掂任何嘢..................唔可以踢到任何珊瑚..............我跟嗰個dg (woody)好認真..............有咩dive得唔好..................除咗即時喺水底指住你.................上咗水會話你邊度做得唔好

由酒店pick up咗我之後.............就嚟到liveaboard真正operator嘅office嚟登記同執裝備....................再去比埋d雜費+租裝備$$$$+來回transportation (2,987 baht)

1到office,即刻問要show潛水証…………我先醒起漏咗無帶aow潛水証................我即刻叫友人whatsapp番我ow張潛水証相比我頂住先.................佢哋好猶疑..................又問我以前d潛水記錄 (好彩我有潛水錶,有晒d log)................又考我咩叫nitrox..............完咗先比我上船


 呢度鄉下興出船要燒爆仗

隻船同間房超細..................完全開唔到喼..............開咗門..............1跨就喺床.................所以以similan islands呢條線嚟講..............呢隻船嘅收費喺好平..............我就被安排同1個好似喺比利時嘅女子同房..................佢好nice無嘜嘢..................我揀咗瞓下格床.............完全不能坐喺身床上...................今程無興趣影船上嘅相.............因為成日要扶實上上落落...........枱面又細.........無位擠嘢

沒有留言:

張貼留言