2018年2月9日 星期五

狗場做義工

jan 20, 2018 (sat)去咗毛孩守護者試做義工..............初時approach佢哋................佢話工作比較辛苦................問我o唔ok...............我未試過養寵物............都無idea會點辛苦法...............所以我要求試1次

9場喺元朗大棠裡面................佢教咗我點搭綠van入..............落咗車..............都有問吓街坊.............1來到...............原來9場差唔多全部嘅狗喺開放式自由行.................仲要隻隻都喺大狗............我無養開狗...............所以覺得氣味有點濃/臭................但地方乾淨企理

見要經2重矮閘先入到場...............義工先入.............好多狗狗已圍住喺閘口..............我有點窒咗..............1來無諗過咁多大狗..............2來無諗過咁開放式.................隻隻都咁活躍..............每步都痴到實...................所以義工入咗去我都仲企咗喺閘外.................我諗佢都見到我個反應唔多正面..............hahaha

義工教我要鎖好第1個閘先好開第2個閘....................喺狗狗團中................我每1步都叫"唔該借借~~~"咁推進

我換咗水靴 (自備)後..............呢度無人正式話你知要做咩................其實都比較隨意同自發.............你可以同狗狗玩..............放狗.............洗地..............執屎 etc.............我初時企咗喺度.............唔同嘅狗有時會行埋嚟................聞吓你,望住你...............i到好埋想你摸吓佢/同佢玩.............佢哋全部都有善,親人…………睇得出職員照顧得佢哋好好…………毛色有光澤…………健康活潑…………佢哋只想有人愛錫

但我因為鍾意貓多d..............狗我喺選擇性鍾意.................所以我對佢哋無嘜反應...............都有少部份狗狗鍾意獨處

終於狗場職員要人幫手整lunch比狗狗.............我volunteer..............佢示範要點做...............狗糧放入1個大鐵盤內.......................+埋吞拿魚罐頭....................用雙手搓勻佢 (呢個要點體力)...............再匹入細不銹鋼兜內............叠高成1棟棟...............不過我食嘢唔做嘢.............做嘢倒瀉嘢..............浪費咗1兜撈好嘅狗糧添~~~~

之後多咗義工返嚟.............睇得出佢哋好鍾意狗 (叫佢哋做寶寶).............又忙住帶佢哋出街散步.............又mou低捽佢哋個頭玩

我就跟咗1個義工帶狗散步.................我唔敢1個人帶.............我又唔識...................好驚走狗就死喇~~~~d狗狗1見到你拎狗繩..............就會勁proactive咁圍住你 (有d似打藍球搶波咁)...........拍你.............好似講 "帶我去,帶我去"...............佢哋雙腳企高............2隻手手剛好拍落我心口度.............有點力...........但未會內傷..............去行近閘口............有隻從後企高...............高度足以續拍落我shoulder上..............連續2吓............我轉身叫佢冷靜d

返到去幫手曬毛巾/布.................我自知對狗嘅loving kindness不足..................所以只留咗2個鐘就走咗~~~~~

返到屋企..............我坐都無坐過...................即刻去沖涼洗頭................手洗埋條褲 (唔敢放入洗衣機混埋其他衫1齊洗)...............因為件t shirt幾度比狗狗拍過,有d尿漬狗爪印..............我連t shirt都dump埋................唔知喺唔喺心理作用..............沖完涼仲覺得有狗場嘅味道................而且個身成晚有d痕~~~


沒有留言:

張貼留言