2018年2月7日 星期三

NOBU InterContinental Hong Kong@尖沙咀 - tailor made bento menu


地址 : 尖沙咀梳士巴利道18號香港洲際酒店2樓
電話 : 2313 2323
消費 : ? (公司請客)
純個人評價 : marginally good



jan 19, 2018 (fri).............公司book咗intercontinental function rooms做conference............特意揀咗呢間餐廳lunch............食咗 :

1) tailor made bento set
-as part of the meeting package.............nobu tailor made咗3個bento options
-同樣cold dish.............hot dish各有3款.................跟個湯同白飯
-1場嚟到nobu..............所以cold dish我揀番veggie...........而hot dish我就揀蒸魚, pork belly同蝦 (請咗同事食)
-份量相當精緻.............精緻到啱節食人仕...............hahaha...............我諗你比多份我都食得晒
-所以我公司事後都收到同事嘅微言
-事前我哋research不足.............應該先search吓佢本身個lunch portion有幾大
-調味唔重手.............食到有點層似............除咗鹹甜之外.................仲有其他元素配搭入去.............所以我幾欣賞佢個seasoning
-整體味道不俗.................只喺portion太太少.............兒童餐都大份過佢

同事揀的


沒有留言:

張貼留言