2018年2月15日 星期四

Bakehouse@灣仔 - 人氣仍高企


地址 : 灣仔大王東街14號地舖
電話 : -
營業時間 : 8/9am - 5pm; closed on mon
消費 : 詳情如下
純個人評價 : fair與good之間



2 visits
喺fb知道前4季pastry chef總廚終於開咗間地舖..............jan 23 (tue) & feb 7 (wed), 2018.............2次.............共叫咗 :

1) croissant (hk$18)
-第1次嚟時..............仲未喺咁多人知................當時嘅croissant…………weekday只出朝早嗰轉................我~8:30am嚟到..................仲有得食
-外脆薄,咬落鬆軟 (請睇相),只喺室溫,都唔熱
-不過我個人覺得軟得滯
-牛油味又唔喺真喺咁出咋喎
-後期1pm再出多1轉

2) pretzel (hk$16)
-喺有麥香,不過無我expect pretzel應有嘅韌性
-質感都喺軟咗d,鹹味都偏少
-之後再嚟想買...............成日賣晒~~~

3) scone - plain (hk$18+$18)
-有日做到tea time時間先出去食飯…………本去咗delifxxx食個light tea意粉set…………點知得幾住粉,light得可憐…………喺fb見人post咗佢嘅包…………所以來試吓有無scone食
-呢次去,dine in唔洗排,即入
-佢有原味同提子scone..............我當然只會揀原味
-配埋cream & jam要+hk$18…………個人覺得值得比
-之前食友喺佢soft opening食,話唔熱,要要求reheat兼且powdery
-我諗唔到食得咩之下,都勇敢1試
-小暖熱,但外crust, meet 1小舊出嚟,鬆,又唔見d碎掉到周圍都喺
-第1啖入口…………喺無期望下…………竟有牛油香,但之後味蕾同化了
-幸好無食友所講嘅powdery感覺
-moist度我覺得唔錯
-好耐無食咁邪惡咁high den嘅clotted cream
-請教咗食友,佢個jam喺spanish mara strawberry…………當然喺homemade貨色…………所以喺liquid form
-每啖scone都塗pat clotted cream (黏密細膩)…………淋d strawberry jam (香甜)…………好耐無食到過似樣d嘅美食…………好滿意
-縱然周圍喧鬧…………但我都可以平靜放空…………好似唔洗返工咁
-後來有次~2:30pm來到…………竟然賣晒…………原來佢個scone改咗12noon-1pm出爐…………而我最鍾意嘅cream+jam 1定要堂食先有得叫…………不設外賣…………真喺harsh


後記
1) 店內環境

**2) mar 13, 2018 (tue) update : 今日~11:40am嚟到...........dine in已有小人龍...........估唔到排排吓遇到同事............佢想食croissant (1pm出爐)............咁就1齊食啦...........反正仲有3張枱到我..........之後又遇到另1同事嚟外賣scone.............我笑言唔好買晒我d scone呀!

我為咗scone而嚟 (hk$18+$18)............2個人share 1 set cream & jam就唔多夠...........今次剛出爐所以熱度比上1次好..............外表更明顯crust............但今次味蕾就feel唔到牛油味

因為唔夠飽.............所以叫多個湯 (hk$48).............今日喺potato leek............要讚佢個湯嘅保熱度好強.............無諗過食晒個scone............佢仲幾熱吓...........味道稍濃同thick...........個toast好脆..............飲完飽晒

同事叫咗cruffin (hk$38), croissant (hk$18)同latte (hk$32)...........我都唔蝕底...........都叫咗croissant但外賣 (諗住會熱)............點知都喺室溫嚟咋

沒有留言:

張貼留言