2018年2月18日 星期日

再添潛水裝備

有日剪髮...........原來我個新髮型師以前都有玩潛水............佢話個reg咁貼身................衞生問題................緊喺要買1套............於是我考慮去買..............唔再租

1) 2nd hand scubapro reg (hk$1,400)
-購自 : 太平洋海洋活動中心
-本來想買套全新............但原來要砌齊全套新嘢..............最平都要近hk$6k (target scubapro mk17做膽)…………我有d赤
-whatsapp我教練有無介紹...............佢話如果我唔介意.............可考慮2手.............佢開班時見到太平洋有套service完咗嘅2nd hand.............我見咁平..............就買咗................喺mk2頭............雙錶

2) 叮叮棒 (net hk$70)
-購自 : 太平洋海洋活動中心

沒有留言:

張貼留言