2018年2月6日 星期二

very deep but sweet便條~~~~~

jan 16, 2018 (tue)晚返到屋企..............little monster話寫咗張咭比我............放咗喺我張床度.............但我只搵到1張好薄嘅color勞作紙

我 "你講呢張呀?"
monster "喺呀"
我 "點解除咗圖案外..........咩字都無嘅…………又無名?"
monster當時忙住畫緊嘢.............接過張紙.............就+番佢個大名上去..............再比番我
我 "可否解釋吓呢2舊嘢 (我覺得似麥樂雞)代表咩呢?"
monster繼續畫嘢.................隨口答"我愛你ar"
我由衷咁笑咗出嚟..............."ar, 好deep呀!!!!"
我 "你知唔知咩叫deep ar?"
佢亞媽搭嘴 "好抽象"

沒有留言:

張貼留言