2018年1月3日 星期三

The Hideout Coffee House@西營盤 - 重溫度


地址 : 西營盤第三街63號地下B舖
電話 : 2858 1012
消費 : hk$123/head
純個人評價 : good



dec 9, 2017 (sat).............2人嚟lunch.............共叫咗 :

1) peach + ? tea (hk$?)
-我唔記得咗喺咩茶葉base拼桃
-個container looks cool...............有保溫作用

2) avocado sandwich (hk$68)
-今日破少少戒.............食牛油, mayonnaise sauce~~~~因為友人唔知我喺vegan..............唔想煩到人
-佢個牛角包入口仲暖熱................外表喺脆身............puffy.............只獨欠牛油香...........否則就perfect.........現在都已叫不錯
-牛油果再混埋d醬............好味
-伴碟有d greens同烤翠玉瓜

3) signature croissant (hk$78)
-我覺得友人呢個好味..............又豐富..............佢1切開個大菇時............仲有好大陣熱氣冒出..............對於我呢個溫度撚嚟講............雙眼已發光
-友人請咗我食小小大菇............juicy..............好味


後記
1) 雖然我無飲過佢嘅啡................又無食到佢個signature croissant..........但憑佢上枱時.............食物仲咁熱..............喺好有heart嘅食肆...............值得再嚟

2) 今次lunch.............最主要目的喺友人讓部水底相機比我.............佢部機好新淨.............所有盒,配件都好齊全..............只喺無咗張purchase invoice (第時要claim保險就麻煩d)..............佢仲用咗成個鐘教我點樣用唔同mode影...............當然重點要自己操熟部機嚟影

3) 嚟嘅時候................發現第3街有間賣大閘蟹,糧油舖養咗隻大肥貓..............食完有時間............上番去搵隻貓貓玩..............不過佢唔鍾意我摸佢............出手推開我 :(




沒有留言:

張貼留言