2018年1月23日 星期二

moalboal fun dive (dec 23 - 27, 2017)/ day 4

day 4行程 - dec 26, 2017 (tue)


早餐
same old breakfast...............今日has some fun with it.................我之後+咗d花生醬

#8 dive point - pescador island (other side)
天氣仍然好靚

start time 9:43am..............潛咗50 mins...............最深去到27.6m............上嚟仲有? bar氣剩..................因為我有1/2年無潛............要去到最後呢日先搵番個潛水節奏............捉得番個buoyancy


#9 dive point - tongo point (tortoise point)
start time 11:21am..............潛咗46 mins...............最深去到20.1m............上嚟仲有? bar氣剩


lunch
我都習慣咗喺最後1個出嚟.................潛友無怨言...........但應該唔喺慢佢哋太多嘅,我諗..............hahaha


回cebu
lunch之後.............叫教練幫我影咗個背脊..............我想知道食咗齋之後.............輕咗咁多...........會否從背都睇得出.............發現睇番上次anilao張背脊相..............唔多覺有大分別

因為明日為6am早機....................所以lunch之後...............大家pack完嘢...............就出車去cebu............今晚會去cebu嘅dive centre瞓..................之後去機場近好多

我哋2:4x pm出發................雖然無嚟嗰時咁塞............但都有塞車情況..............最後~6:30pm先到cebu巿中心..............都用咗近乎4 hrs



dinner

教練帶咗我哋4人去食日本嘢.................而唔見咗行李嘅潛友就由dive centre職員帶去機場辦遺失行李手續.............我就自己叫拉麵,枝豆...........食咗佢哋少少沙律..............呢餐好似要~hk$1,200



潛友佢哋叫咗



住宿情況 (cebu)


























名稱 : paradive scuba diving resort
地址 : buot, punta engano, lapu lapu city, cebu, philippine
nearest rail station : nil
電話 : +63 32 495 1413
website : -
入住時段 : 共1晚
room type : single room
總收費 : 個package包埋

dinner完先返嚟check in..............今次我住2樓................因為個熱水爐壞咗..............所以skip咗無沖涼..............今日2個dives之後都沖咗1次..............夜晚唔再沖都ok la.............好明顯我無潔僻.............hahaha



沒有留言:

張貼留言