2018年1月2日 星期二

駱駝牌玻璃膽暖水壼

自2017年7月底開始成為長期保健人士之後................即刻要買個保暖壼入住d中藥.............我即時諗到前排好hit嘅潮版駱駝牌暖壼 .............因為佢嘅玻璃膽設計................保溫最堅

1) 450ml保暖壼 (hk$288)
-購自 : 西營盤鄺林記
-日期 : jul 30, 2017
-因為要即用..............check到西營盤有貨...........即刻仆出去買...............佢只得tiffany blue............個顏色都very nice ar............好潮
-呢期個series嘅顏色全部都靚.............每個壼拼嘅2個色都靚

2) 450ml保暖壼 (hk$229)
-購自 : 灣仔興記
-日期 : dec 6, 2017
-點解要再買?..............因為今朝我無意中撞爆咗個玻璃膽............急用下..............check到駱駝牌個website (http://www.madebycamel.hk/)...............喺佢個distributor list度check到呢間有貨
-佢只得matt黑色同shiny ocean blue色 (好娘,唔靚)............咁就買黑色
-嘩,嘜今期series嘅顏色大不如前!!.............唔怪得價$$$$回落咗咁多啦~~~~

3) 450ml玻璃膽 (hk$118)
-購自 : 灣仔興記
-日期 : dec 7, 2017
-維修好日期 : dec 27, 2017 (因為xmas出咗門,舖頭搵我唔到…………應該可以早d攞番)
-如果唔喺自己多口..............同佢呻今朝撞爆咗個玻璃膽..............我都唔知會有淨玻璃膽賣.............託佢交番比駱駝牌回廠裝番..............大約take 2 weeks時間先整好
-我即刻回公司嘅垃圾筒執番佢上嚟
-之後先喺佢個website發現我呢個series嘅顏色已唔再出..............好彩執得番啫
-因為要拎開維修,所以d邊位花咗
-試用過後.............個保溫能力無變.............存咗12 hrs嘅中藥..............倒出嚟仲有熱氣............入口仲有點微熱 (唔喺暖)





沒有留言:

張貼留言