2018年1月24日 星期三

moalboal fun dive (dec 23 - 27, 2017)/ day 5

day 5行程 (last day) - dec 27, 2017 (wed)


購物篇
1) 香蕉乾
-購自 : cebu save more
-今次全個trip只喺琴晚去咗save more supermarket..............買咗2包傳統甜味嘅香蕉乾 (@131.5 peso)...........都幾貴.............呢間搵唔到上次喺manila sm supermarket見過嘅煙薰味香蕉乾
-喺厚身............帶點硬..........甜度唔弱.........屋企人麻麻哋............我宜家仲未食得晒...........所以要棄置嘅機會幾高


晨早去機場
因為6.15am機.............所以dive centre安排咗車4am送我哋去機場................我手腳慢.............所以3am就要起身


check in
慣性要排隊scan行李...............有個當地女子打尖............我問佢你a唔aware排緊隊............佢唔知up咗d嘜.............我轉身指住條龍尾.............原來條龍好長吓.............因為潛友family 1家企我後面............我無堅持要佢排番最尾.............只喺不停勁bare住佢............佢唔敢再行前............接喺我後面

所以打尖.............並唔喺強國人嘅專利~~~~~


terminal fee
今次所有international flight要比出境terminal fee (收peso/ usd)...........因我唱唔夠peso (750 peso)............所以我比美金............多謝usd16



早餐
入咗閘後食早餐...............揀咗less evil食呢個雞湯粉 (225 peso)................+orange cane juice (130 peso)


上機
5j240 (etd16:15am)去hong kong airport (hkg)

去到香港機場 (eta 8:40am比預期早咗15 mins...........坐咗~2.5 hrs).................之後食完個lunch就去返工..............我幾熱愛工作~~~~ (曲)



總結
1) 多謝潛友借相.............分享吓潛友們嘅傑作...............睇完我嗰d劣作後..............the best is finally come.........hahaha~~~~
     

沒有留言:

張貼留言