2018年1月20日 星期六

moalboal fun dive (dec 23 - 27, 2017)/ day 1

day 1行程 - dec 23, 2017 (sat)


機場巴士

雖然喺早機....................因為我無寄倉行李...............所以8:15am前到機場就可以...............今次無預早凌晨到機場hea..............我坐7am總站開出嗰班axx巴士...............16-7 mins就去到我個中途站..............8:03am到咗機場


check in

之前已網上check in咗................印咗個boarding pass出嚟...............而我又無寄倉行李................諗住唔洗埋去柜位啦..............點知入禁區時.............個入境處職員見到喺qr code而唔喺bar code...........已叫定旁邊同事幫手望吓...............佢話1喺手機version就得..............所以都喺要退後去番counter

xmas在即...............好多賓賓要回鄉呀.............所以cebu pacific嘅counter人龍排到好長..............好彩有職員monitor個discipline...........所以我聽到去cebu可直入去specific counter..............佢哋主要飛manila
好快就出到張hard copy boarding pass


上機

5j241 (etd 9:45am)

今次唔喺買promotion飛..............所以唔洗迫我買餐..............system generate咗個窗口位..............可以影吓天空白雲

去到cebu機場 (ceb) (eta 12:35pm...........坐咗~3 hrs)................之後過custom好多人..............用咗起碼30 mins



唱$$$$

我唔洗唱$$$$............但潛友family要唱...................個rate喺hk$1 = 5.7 peso咋


買data sim card

globe counter條人龍長過smart counter好多................我未知點解................但為咗唔洗點排.................我決定買smart................300 peso 5日.................暫時仲未需要影印passport

後來試過可以打埋local call..............如打local手機number...............要+0字................打local固網電話就直打..............無需+任何數字


dive centre transfer

meet到dive centre職員.............喺我上次stay cebu dive centre嘅in charge..............我哋先上van仔等..............因其1潛友唔好彩.............佢個check in luggage喺conveyor搵唔到…………亦等極未出..............最後要喺機場report同辦手續


途上lunch

因為潛友辦手續需時...............最後我哋~2:15pm先開到車................中途停車買嘢上車食................因為嚴重塞車.............第1餐我就要破戒...............食燒雞.................好難要求人哋搵食齋嘅地方比我..............菲律賓嘅燒雞真喺有1手.............好熱燙............好juicy................又嫩…………唔+sauce都已經剛好夠味................好味呀…………我好耐無咁樣食肉啦~~~~

潛友提我去買d麵包旁身...............所以買咗3個


超級塞車

無諗過xmas前夕...................會塞得咁痴線................由晏晝出發................天都轉黑都只喺去咗1/2路程...............我不時見到其他男司機/ 乘客落車.............喺旁邊痾尿


途上dinner

8pm都仲塞成咁..................於是我哋決定喺途中dinner.................原本喺返resort食嘅................司機隨便找來地道大排檔...................第2道破戒................食串燒.............牛肉湯...........飲啤酒

 再喺另1檔買湯麵


抵壘

最後講你都唔信呀!!..............要11pm先到moalboal dive centre.............唔塞車嘅話................google map顯示要3 hrs.................宜家連埋食2餐...............用咗~9 hrs...........真喺人都癲~~~~

2 則留言:

  1. That's really crazy for the first day. Loosing all the energy for the activity next day.

    回覆刪除
    回覆
    1. yes exactly
      完全磨滅你嘅意志

      刪除