2018年1月9日 星期二

Santorini Greek Taverna@灣仔 - lunch聚

Santorini Greek Taverna

地址 : 灣仔皇后大道東202號QRE Plaza 5樓
電話 : 2887 8700
消費 : hk$130/head (ie total hk$260)
純個人評價 : fair與good之間



dec 14, 2017 (thu).............2人來lunch...............共叫咗 :

1) 湯 x 2 (包咗)
-waitresses可似話喺chicken pea soup
-個渴好夠味,相信因為個stock

2) 主菜 + mixed salad
penne rigate (hk$110)
-with tomato sauce, eggplant & basil
-menu有呢個啱食嘅齋選擇…………所以唔洗特登食魚
-個長通粉有點al dente…………夠味…………portion都大
-連埋個mixed salad…………都幾飽吓

chicken leg (hk$120)
-boneless chicken leg served with honey mustard sauce & potato puree
-友人話雞腿都夠味

3) 是日甜品 x 2 (包咗)
-waitress介紹咗1次…………我聽唔明
-應該喺希臘甜品
-因為有玉桂味…………友人唔like,無食到
-我覺得都ok


後記
1) 店內環境

2) 多謝友人送嘅xmas gift…………多謝晒~…………未打開時…………我好衰咁問佢你揀定你個女揀架…………友人 "我揀架"

我"oh,點解你揀架!…………你叫你個女揀鴉嘛,唉~"…………因為友人嘅taste同我剛好喺opposite

友人"你好賤呀?…………佢掛住要揀自己鍾意嗰條"hahaha.............幸好都幾靚...........簡單又夠清雅~~~~


沒有留言:

張貼留言