2018年1月26日 星期五

Bite Unite@灣仔 - coffee以外


地址 : 灣仔隆安街15號地舖
電話 : 2366 3231
消費 : hk$110/head
純個人評價 : good



dec 28, 2017 (thu).............蕩吓蕩吓發現到呢間隱蔽小店..............就入去食個lunch............叫咗 :

1) avocado bagel (hk$85)
-揀咗poppy seed嘅bagel............佢烘得幾暖熱...........個包表面帶微脆............1咬落去.............微細嘅poppy seed跌到1枱都喺~~~
-因為我要求vegan............所以咩牛油咩醬都無+
-裡面只有牛油果片........大番茄片同青瓜片
-on side有cherry tomato同rocket leave salad
-雖然我咩醬汁都無............但因為番茄juicy,青瓜又唔乾 (ie新鮮).............所以1d都唔乾寡
-個cherry tomato仲又juicy又甜添

2) camomile/ peppermint tea (hk$25)
-太耐我唔記得咗喺洋甘菊/ pepperpmint.............因為我話怕個味道會好濃...............所以佢比埋crystal sugar我...........茶包本身味道唔算濃...........+埋甜味............易入口好多
-見到佢用呢隻糖...........我覺得佢哋嘅咖啡都應該唔差............可惜我有allergy...........所以未能verify


後記
1) 店內環境

沒有留言:

張貼留言