2015年11月28日 星期六

穌棧@灣仔 - 今時勝舊時

穌棧

地址 : 灣仔廈門街25號地下
電話 : 3484 3005
消費 : 詳情如下
純個人評價 : good




n visits
~5年前嚟過 (當時喺灣仔返工)..............sep 10 (thu), 17 (thu) & oct 9 (fri), 2015再嚟...............3次都嚟食lunch............共叫咗 :

1) 泰式鮮蝦湯河 + 泰式奶茶 (hk$78+$4)
-個蝦湯無想像中咁鮮甜...........偏向自然清d,都ok嘅
-但個泰式奶茶麻麻哋

2) 喇沙海鮮米粉 (hk$68+$4)
-我總於食到laksa啦............但呢次比起友人上次食到嘅就明顯多咗呢pat橙紅油面...........當堂比佢嚇親
-幸好佢唔辣架喎............我咁弱都食到好鬆容不迫............完全唔滴汗
-佢個湯底比較出香味,帶椰甜,仲有種新鮮herbs嘅味道...........都少thick身.............肯定唔水...........味道有吸力令你keep住食...............佢同新+坡式嘅laksa好唔同 (香濃又好辣)............我想佢辣番些少就更good
-d海鮮 (蜆,蝦,魷魚,墨魚仔)都ok新鮮啦..........仲有魚片同魚蛋............d料幾多..........唔孤寒
-但個製作時間都幾長..............起碼要等15 mins先有得食
-今次飲咗熱洛神花茶..........ok的

3) 海鮮冬蔭湯米線 - 少辣 (hk$68)
-呢個友人叫............改咗少辣...........我試飲咗1啖飲底...........個酸味幾好喎
-佢有4個menu...........每星期alternate轉1次................有laksa就無冬蔭湯呢個
-要撞吓彩數睇吓下次有無機會食到先

4) 香葉肉碎蛋飯 + 香茅特飲 (hk$64+$4)
-隻蛋煎到熟晒就差d喇
-肉碎帶甜,調味不錯...........雖然menu上有1隻辣椒sign...........初時辣味唔覺...........不過要慢慢食............去到中段開始就feel到.............我都可以handle到
-辣度明顯無幾年前咁激
-飲品喺即沖貨式..............因香茅味1d都唔出


後記
1) 店內環景ok...........但就比較擠迫

2) 好幾年前我有嚟呢度食過............不過我肯定轉咗手.............因為宜家lunch無得book位..........而且以前辣好多 (我會跳舞咁滯)............宜家味道比以前好 (除咗飲品外........喺即沖貨)............客都比以前多 (d客排晒隊都嚟食)............我要12:00 noon嚟到先有枱..........12:10pm嚟到都有d危~~~~

3) dec 3, 2015 (thu) 終於食到冬蔭功湯底.............酸中帶小辣...........laska個湯底相對thick少少...........亦香d.........所以個人鍾意laksa多d

沒有留言:

張貼留言