2014年5月17日 星期六

龍門宴2014

之前apply咗做"香港味之年賞2014神秘食客"............我submitted嘅profile

飲飲食食早已成為我生活上重要的興趣,有人鍾意打機過關打大佬,我就鍾意ko(幫襯)不同的食肆,用行動擴大自己的飲食版圖。不單局限於香港,也足跡澳門及其他國家,11既客觀又詳細的記錄於blog內。

2007年開始,選擇了留下食評記錄,至今已累積了超過1,600個食評。我最重視食物的味道(texture,dimensional flavors,cooking technique,color combination, presentation),配套安排的細心度,food safetyhygiene,服務反而是其次,只要合理和沒有令我難受就可以了。當然如果前線服務員可以解答到我對菜色的提問,1定會+分。

另外要識得揀菜也很重要,我已經不再挑自己喜歡食的菜色,而是餐廳的signature。所以我target了的餐廳,都會做做功課,那才可以maximize該頓飯的賞心/滿意度。我有98%的飲食記錄都是自掏腰包,那又怎可不謹慎點呢?始終我又沒有像李嘉誠/呂志和這樣的富爸爸

最可以試到食肆的真章莫過於以1個普通客人去食1,如有機會成為神秘食客去試食,我都很有興趣參與。

有幸進入到初選...........apr 26, 2014 (sat) 出席咗1個龍門宴 (ie味覺考試)..............試食咗9道菜............即時答番1份試卷............從未參+過咁嘅考試.........好新奇又有d緊張..........唔知自己對食嘅knowledge識得有幾多?.........味覺嘅靈敏度又有幾高呢?




















因為講明要保密............所以大家不能拎相機/手機出嚟影相............都有16-18圍枱喎~~~~我坐e枱.........只得10個參賽者啫.........問題有 : 寫短評, name出菜式用咗邊幾種食材, a喺咩, b喺咩等.........有d都幾難...........我要對呢幾方面做番d research先得啦~~~~


最後雖然都出唔到線..........但都喺1個經驗~~~~

沒有留言:

張貼留言