2014年1月20日 星期一

phuket + phang nga + krabi/ dec 22-29, 2013 (3)

day 6行程 - dec 27, 2013

早餐

名稱 : seabreeze restaurant
地址 : the elements krabi resort內
電話 : -
收費 : 訂房包埋
整體評價 : fair與good之間


今日食咗

(迷你芋頭包)


emerald pool (sa morakot) + blue pool (sa nam phut)
雖然check out咗..........但仲想去埋3個喺krabi嘅景點先揸車落phuket...........去呢度都幾棘手........因為車上個gps locate唔到呢個景點.........試咗好多個名(emerald pond, crystal pool, crystal pond)都唔得.........最後我哋喺靠google map帶我哋嚟..........好彩我哋有張unlimited internet嘅sim card............同cpu好快嘅xperia ultra手機


















地址 : ???
入場費 : 200 baht/head

emerald pool
可能我哋算早...........剛好走咗1班學生仔............所以emerald pool得少貓2,3個...........有段時間我哋可以獨霸成個pool添........喺池內仲遇上有隻豆娘停咗喺我手背度休息咗1陣添............當我哋行完blue pool落番嚟時...........就多人咗好多.........又嘈好多了
(~10:30am)
(~11:30am)

正所謂落水容易上水難 (以我嘅高度同泳術)...........d石又生晒青苔.........好滑...........友人真幫手...........影底咗我爬上水嘅"動人"1刻~~~~都幾貞子架............之後就捧腹大笑.........幾夠朋友鴉~~~~XDD

blue pool
由emerald pool向上行..........路牌都指示得好清楚..........大約行2x mins左右就到blue pool..........行咗無幾耐時.........走出1隻黑色嘅野狗(女)..........我當然好驚啦..........1直行最尾.............不過佢好似1個導賞員咁..........1直lead住我哋去blue pool..........其實佢好乖又好好...........耐唔耐佢就會擰轉頭望吓我哋..........如果唔見我哋/距離太遠.........佢會停低等埋我哋..........全個過程...........佢都會同我哋保持住1個合適嘅距離.........其實"你唔洗咁好service架........唔該晒........你跟住行.......我仲有壓力呀!"...........我唔知點解佢會咁做...........不知是否寄望帶完路後會有打償?_?..........sorry ar, 無嘢可以比到你!
(black dog in the front)


quick lunch

名稱 : misc.
地址 : 入emerald pool最頭嘅路口
電話 : n/a

出發去hot spring前填咗肚先...........揀咗最頭嗰2檔


























收費 : 30 baht/head (ie total 85 baht)
整體評價 : fairgood之間

叫咗2碗湯粉...........呢間食肆好似franchise........所以味道唔差
 ----------




















收費 : 14 baht/head (ie total 40 baht)
整體評價 : good

買咗2串豬肉串燒...........剛燒好..........熱辣辣..........好甜蜜
  

hot spring waterfall
車上嘅gps又locate唔到呢個hot spring景點.........但the elements krabi resort內嘅職員幫我哋plot咗1個hot spring入去gps.........我哋同emerald pool counter個女職員reconfirm...........搵到想放棄之際........就見到指示牌喇



















地址 : ???
入場費 : 90 baht/head; 20 baht/car

行到入去已成村人...........有老師帶班學生嚟玩...........d水暖熱.........但又唔會好似日本溫泉嗰d咁熱...........比天然嘅溫泉水沖住又浸住..........好溫暖.........好舒服

但最底下嘅湖水就聽聞幾凍吓


住宿情況 (phuket)



名稱 : the kiri villas resort
地址 : 232/1 moo 6, t.srisoonthorn, a.thalang, phuket, 83100 thailand
電話 : 66 76 274413
入住時段 : 共2晚 (包早餐)
room type : villa with 2 bedrooms
總收費 : hk$4,612/ 2晚房$$$$
booked via : agoda.com
屋內設施 : 泳池 (~5m x 8m x 1.5m深), free wifi, dvd player連碟, kitchen, 2 bedrooms, 2 bathrooms, complimentary water and juice in the fridge, 手機 (已輸入咗resort嘅聯絡)........因為連住個花園.......所以屋內會有少少無傷大雅嘅小昆蟲

comment : 很不錯嘅villa............我咁大個女...........都喺第1次住villa咋..........所以1入到見到咁對辦..........就不停咁影...........反而無check過大門個鎖 (a story to b followed)

remarks : 個泳池幾深..........如帶小朋友去...........要小心睇住..........villa喺L型...........2間房安排喺2端...........所以很有privacy
(lobby)

有2間房.......我哋輪流各住1晚
(villa)
(living room)
(bedroom 1)
(kitchen)
(bedroom 2)
(swimming pool)
(room service menu) 
dinner

名稱 : patong seafood
地址 : 130 thaweewong road, patong beach, phuket, 83150 thailand
電話 : 66 76 340247
收費 : 420 baht/head (ie total 1,260 baht)
整體評價 : below average (價$$$$+humiliated service計)


















睇旅遊書介紹找來呢間............全部攻佢嘅recommendation dishes.........共叫咗 :
1) fresh coconut x 2 (@80 baht)
-唔甜

2) 西瓜shake (80 baht)

3) 煲鴨 (350 baht)
-佢個中文菜名譯得唔好
-都有小小鴨禽味.........但唔嫩
-味道ok的

4) 檸檬酸蒸魷魚 (490 baht)
-95 baht/ 100g
-魷魚texture過份軟腍........沒有彈性.......更遑論結實..........所以新鮮程度10分麻麻
-以當地生活水準嚟計..........呢個價$$$$真喺shocking價..........分分鐘貴過香港
-個汁嘅味道喺ok的
-就憑呢道海鮮質素.........又夠膽收咁貴..........況且落單時見識其待客之道"好"成咁..........所以決定唔會有round 2

5) 炒通菜 (180 baht)
-呢個喺全晚最好食..........只喺幾辣吓啫

後記 **以下有少少不雅用語**
-店內環境.........當晚被安排坐咗吸煙區..........佢都無問過我哋食唔食煙.......只喺covered地方(非吸煙區)無晒位

-店外海鮮..........我拎起過佢d tiger prawn睇.......個頭有d墮 (咁就仲未甩得)
-呢1餐叫得咁少..........因為來到餐廳後先上trip advisor睇comment...........驚然發現多篇latest comments都好差吓.........海鮮同服務皆-ve..........所以策略先小試牛刀..........得先order round 2.........好明顯緊喺唔得啦..........trip advisor嘅comment果然reliable
-當晚負責service我哋嘅waiter...........膚色樣貌似sri lanka嘅人種..........因為等友人搵位泊車回來.........所以我哋坐咗好耐先落單............佢take order全程好似做默劇咁........1個音都無發過.........就算我問佢問題.........佢都喺做手勢,指來fing去作回答...........無笑容,板晒面.........我反要睇番佢面色...........刻薄d講句.........我以為佢啞嘅添呀~~~~
後來.........後面來了1枱台灣/強國客.........我發現waiter喺識得講嘢同笑架...........amazing!!!..........估計呢枱應該有豪叫海鮮..........呢d咁嘅waiter...........佢嘅應該叫la sing..........又或者pk之類就最啱~~~~hahaha

其實我唔明作為1個waiter (declare : 我無歧視成份,亦無階級觀念).........佢哋憑嘜無la la比面色d客睇?........r頭?_?~~~如果你覺得d客欠咗你........唔肯豪花喺死罪...........你就乾脆寫明最低消費啦!.............唔喺我點知你喺導遊亞珍個friend啫!!!
-因我問佢哋攞咭片 (當然唔喺同la sing/pk攞啦)..........先知佢另有1間分店喺karon (叫seafood @karon)..........真喺要避之則吉

-為免其他人中伏..........返港後..........呢間我有寫trip advisor~~~
http://www.tripadvisor.com/ShowUserReviews-g297930-d1068780-r190505832-Patong_Seafood-Patong_Kathu_Phuket.html#CHECK_RATES_CONT


patong大街略影
呢度好旺..........2邊又多shop又多街邊檔..........所以超多人.........又多車.........只喺度買咗d山竹.......沙灘嗰邊..........仲可以放孔明燈添~~~


消夜
去咗7仔..........買咗d零食返去villa伴住睇林海峰嘅talk show (友人帶來的dvd)
(青檸+奶茶味)


day 7行程 - dec 28, 2013

room service早餐

名稱 : -
地址 : villa內
電話 : -
收費 : 訂房包埋
整體評價 : fair


琴日check in時已揀好咗今日食邊款早餐...........staff真喺踏正我哋要求嘅時間就送早餐來.............超級準時...........來個in house pre-cooked早餐.........味道ok啦
(fried rice - shrimp)
(dim sum)
(club sandwich)


游早水
其實琴日check in後已即時來個下水禮...........但見到咁正嘅泳池無理由唔游架嘛 (雖然d水有少少凍).........大家1齊做完早操後.........友人倆又唔游 (所以就不如做住我個life guard先)..........我就獨霸1池.........又正又爽............仲學埋玩jump水添~~~~
lunch

名稱 : no. 9 2nd restaurant
地址 : prabaramee road (khokmakham intersection), patong, kathu, phuket, 83150 thailand
電話 : 66 76 689227
收費 : 280 baht/head (ie total 835 baht)
整體評價 : fair與good之間


















本來諗住去linda seafood (昨晚不經意下經過)........今日用晒gps, google map search.........花咗好多時間.........但去到又唔啱.........而布吉真喺anytime都咁塞車.........所以放棄了..........最後去咗呢間........共叫咗 :

1) orange juice (60 baht)
-因為喉嚨有d"興"........需要維他命c.........所以叫橙汁
-我發現泰國好似無鮮橙..........上次早餐飲到的喺現成貨..........呢杯都喺
-但杯底又有d疑似橙肉嘅物體

2) banana milk shake (60 baht)

3) pineapple shake (60 baht)

4) spring roll (100 baht)
-vegetable with sweet and sour dipping
-個心好熱.........熱到燙嘴
-喺齋嚟,只得蔬菜..........個皮比較厚咗少少
-個甜酸dip味道正路..........唔喺特別好味

5) steam rice x 2 (@20 baht)

6) massaman curry - beef (150 baht)
-coconut milk, yellow curry, onion, carrot, potato, ground peanut
-只喺微辣........啱晒我哋嘅level
-仲有咁多料........所以辣中有帶甜
-gd

7) chicken satay (120 baht)
-chicken satay with peanut sauce
-ok,味道不錯的

8) tom kar - seafood (150 baht)
-coconut cream soup with onion, mushroom, lemongrass, galangal, kaffir lime leave, tomato, scallion
-都喺唔辣嘅
-椰香,帶點甜
-合格有餘

9) papaya salad (95 baht)
-spicy thai papaya salad with tomato, carrot, peanut
-呢個沙律喺泰國喺無得輸........不過論味道.........都喺phang nga嗰間好食好多

後記
-店內環境

-每枱都有"1籃子"調味料


shopping
當然喺時候shopping la........去咗big c, central phuket..........商場真喺好大架...........不過我哋時間唔夠.........買到target後就走........今次只買咗好少嘢~~~~


日落
離開商場........邁向nai harn beach駛去........但喺超塞車..........去到已喺日落水尾.........但今日天不與我........很厚雲........無嘢睇...........幸好風景都ok


dinner

名稱 : marine seafood
地址 : southern end of nai harn beach, phuket, 83150 thailand
電話 : n/a
收費 : 480 baht/head (ie total 1,440 baht)
整體評價 : fair與good之間























反正無目標..........所以見到海灘邊有間餐廳........我動議聽住海浪聲食飯........共叫咗 :

1) coke x 3 (@40 baht)

2) crab pot (200 baht)
-有1隻蟹,蟹肉肥美..........個粉絲先喺精髓........佢+咗唔少薑絲,shallot去炒............好香,好鮮味
-仲1d都唔貴喎
-因為呢個............對佢嘅海鮮+廚藝有信心...........所以+叫咗tiger prawns

3) prawn patties (120 baht)
-1咬下.........裡面以肉同麵粉為主.......蝦肉/膠真喺碩果僅存
-如果我哋食咗呢個先..........就未必會叫tiger prawn

4) tiger prawn bbq x 3 (1,000 baht)
-揀咗grill嘅煮法
-佢拎咗3隻生蝦比我哋睇.........好彩我每隻都有拎起嚟睇.........發現有隻個頭近乎甩出咁滯.........要換過
-有點over grill...........因肉有d"un"..........而且又唔juicy..........鮮味弱

後記
-view


小插曲
回到villa後.........我哋發現人行嗰個門口喺虛掩 (因我哋喺坐車,所以只用電閘出入,無用過呢個門口)..........我哋當然好驚啦........即刻打電話比resort打個底先..........並要求佢派職員1齊嚟屋內巡視1個圈...........因擔心有人潛咗入屋...........雖然無finding.........我哋亦無唔見嘢..........但嗰晚我哋都開晒出面花園,泳池嘅燈瞓.............我個心始終都喺驚驚哋...........唔喺好敢瞓

可能大門1直以來都無鎖好...........只怪當時check in無check清楚呢個門口~~~~


消夜
今晚食完生果做甜品..........就睇黃子華talk show - 兒童不宜 (友人帶來的dvd)


day 8行程 (last day) - dec 29, 2013

room service早餐

名稱 : -
地址 : villa內
電話 : -
收費 : 訂房包埋
整體評價 : fair

今日食埋另外3款早餐...........staff同樣超級準時...........味道ok啦...........因為早餐攞到埋嚟都唔會熱
(american)
(scrambled egg)
(porridge - pork)


游早水
趁check out前游多1次先走


還車
今個trip..........入咗3次油........1共大約用咗2,800 baht........因為交車時入唔夠油..........所以租車公司收咗300 baht surcharge..........經過呢8日.........車身污糟到好似噴咗層泥色咁.........連職員見到都擰擰頭..........不過佢都無炸型/有嘢講

之後職員就會用番我哋架租車........車我哋去布吉機場


lunch

名稱 : coffee world
地址 : phuket機場, 入閘restricted area
電話 : 66 76 351460
收費 : 350 baht/head
整體評價 : fair


















醫吓肚.........順便用埋剩下嘅baht........共叫咗 :

1) columbia ham bagel (200 baht)
-bagel唔夠熱.........味道正路

2) hot green tea latte (150 baht)
-甜咗少少........亦無嘜抺茶味

後記
-友人嘅panini烘到熱辣辣.........話幾好味


上機
我哋坐tg608 (etd 2.45pm布吉機場).............去到香港嘅機場 (eta 7:15pm...........坐咗~3.5 hrs)

機上晚餐.........味道好好普通


總結
-今次出發前.........我無嘜做功課 (只做咗去咩島好)..........其他嘢諗住隨意隨心.........真正的感受吓自在/隨遇而安嘅旅行............反而友人倆就帶晒notebook做research.........又要幫麻煩多多嘅我影相..........多謝晒多謝晒!..........亦鳴謝借相~~~揸車睇map我就幫唔到手喇............最叻就喺做亞公睇數+in charge食嗰環

-10分滿意今次嘅旅程.........活動多樣化...........天氣又好配合...........無落過雨..........只陰天咗好小時間啫...........3次出海都唔錯...........又可以近距離同海龜仔1齊..........所住嘅房都好靚.......d街坊又nice.........我食辣嘢嘅程度又提升咗少少

-我發覺陽光海灘可以比到重生嘅感覺我.........u make me feel alive ya ya ya..........u make me feel alive ya ya ya........u make me feel alive ya ya ya.........u make me feel alive ya ya ya ya ('alive' by black eyed peas).........點樣可以留喺泰國(not city)生活呀???

-去咗phang nga, krabi同phuket........我喜歡phang nga同krabi........因為少人d,消費平d,簡單純樸d,嘢食好味d.........唔like phuket.........因為勁塞車,消費明顯高d,海鮮勁掠水

-喺呢8日內.........見到d旅客以歐洲人為主.........而亞洲人見得多d嘅喺韓國人

-我好想再去多次phang nga............因為想去今次去唔到嘅koh tachai浮潛 (比較新開發)........又想去james bond island.........做oil massage/spa..........晏晝喺酒店游水/hea...........報個thai cooking class.........於是1返到香港.........我就淘咗snorkeling mask, 浮潛鞋, 耳塞, 防水袋..........隨時ready下次出海~~~有無人有興趣陪我去呀?!

8 則留言:

  1. emerald pool乾唔乾淨架?睇落去mama地咁
    竟然上鏡?
    酒店個大門關唔到架?
    去完之後係咪愛上泰國呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗乾淨呱.......雖然望落濁咗些少......d水有流動,唔喺死水
      唔多見到樣咪ok囉~~~~~
      關到架,友人話都少難lock上
      yes呀.......好想再去泰國出海同食泰國嘢!

      刪除
  2. 妳張貞子照.... 大大爆!!! XD
    同埋估唔到泰國有blue pool, 勁有九寨溝feel~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 友人提我要貼埋呢張貞子相落個blog度.......XDD
      yes........喺1個好微型版嘅9寨溝

      刪除
  3. 回覆
    1. 喺呀........仲好鍾意食泰國嘢添~~~~

      刪除
  4. Just came across your blog. Nice sharing! Will visit Phuket in July and your info is really useful! Thanks heaps!

    回覆刪除
    回覆
    1. u r welcome...........hope u'll hv a wonderful trip la..........b alert that july falls in the rainy season already~~~

      刪除