2014年1月26日 星期日

楽壽司@銅鑼灣 - impressed sushi set

楽壽司


地址 : 銅鑼灣耀華街38號大腳板中心5樓
電話 : 2893 0333
消費 : hk$380/head (ie total hk$760)
純個人評價 : impressed



jan 13, 14.......2人嚟lunch..........坐sushi bar..........共叫咗 :

1) deluxe sushi set x 2 (@hk$338)
-每set有以吓咁多嘢

a.前菜
-味道唔差.........略嫌溫度太凍

b.9件壽司
-金目"魚立" (ok啦)

-剝皮魚 (呢個塗上剝皮魚自己嘅魚肝.......interesting)

- 深海池魚 (不愧為我嘅favorite.......肉質爽口結實)

-帶子 (賣點喺混咗d柚皮........所以有陣清香........帶子新鮮)

-赤身 (面有點海藻........魚味濃)

-baby銀雪魚 (有點油份.....爽口.......但無嘜魚味......所以壽司飯混來黑松露油.........不過變相個味就喺黑松露........銀雪魚只參與個質感)

-toro (望落唔覺肥美.........估唔到入口比到溶化嘅感覺)

-海膽 (喺+拿大貨..........好大瓣吓.......份量多.......甜,無"劫"味)

-右口魚邊 (呢個有少少burn過.......油份比之前嘅bb銀雪魚更出.......not my cup of tea........但就喺有口感嘅)

-玉子 (味道正路)

c. 1件手卷
-唔喺同平時食到嘅圓錐形.......喺扁圓形
-喺件葱toro手卷
-ok.........紫菜都頗脆身

d. 麵豉湯
-呢個麵豉湯沒死鹹.........仲+咗d柚皮絲同隻大蜆添..........蜆肉很嫩

e. 蒸蛋
-面有薄薄嘅獻汁
-蛋滑.........料有雞肉,蝦肉,白果等
-味道正路

f. 雪糕
-有2個選擇..........海鹽,柚子..........我揀咗海鹽
-不過奶味重過鹹味
-但都幾好味


後記
1) 店內環境

2) 所有壽司都好新鮮..........而且上碟前已塗上醬油..........唔需要自己+..........直接送入口就可以

3) 全部都喺香港師傅..........serve我哋嘅師傅見我寫底壽司名..........所以每件上碟後都好清楚介紹個名比我哋聽..........魚生真喺好新鮮.........而且都見到其心思on壽司,湯.........喺好有質素嘅1餐..........難怪被hong kong tatler選為2014 best new restaurant

4) 食友問師傅攞dinner omakase嘅menu嚟睇..........有4個價$$$$..........師傅建議食第3貴嗰個就得........應該好夠飽..........仲承諾..........唔飽嘅話..........就用魚生(唔會用白飯,烏冬)食到我哋飽為止...........我哋已攞咗師傅嘅咭片...........希望到時佢唔會後悔講咗呢個承諾啦............XDD

6 則留言:

  1. d壽司睇落真係好新鮮, 不過係咪white balance問題? 赤身同toro睇落好桃紅色喎~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀.........因為壽司碟位頭頂有射燈............我發現凡影親紅色.........好易帶blue tone...........偏咗桃紅

      刪除
  2. 我覺得妳今次個d影得特別靚喎

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 的確唔錯.........趁未多人去.........可以諗諗呢間~~~

      刪除