2014年1月30日 星期四

食友homemade年糕

今次唔喺我嘅實驗煮意..............jan 14, 14.........食友送我3兜mini size嘅年糕...........其實已包含咗2款recipe...........呢個喺佢嘅trial batch :

recipe 1
-呢款喺糯米+澄麵

recipe 2
-呢款喺全糯米

煎糕
-+蛋漿煎.........不過落得多咗d~~~~


結論
-個人喜歡全糯米嗰款.........因相對地軟d......煙韌d.............因為我嘅蛋漿+鹽多咗少少..........導致初時令年糕嘅甜度很低.........其實本身嘅甜度喺少甜版...........ok的.........不知是否用上增城蔗糖嘅關係..........所以有股香氣

-之後見到食友真正嘅production batch好似好成功

-煎晒呢3小底糕之後...........叫做識得點煎年糕喇.........咁我就有把握煎好家裡盒大師姐嘅黑糖薑汁年糕

4 則留言:

  1. 我出年會整d好樣d既過你啦, 多謝你做白老鼠

    回覆刪除
    回覆
    1. u r welcome la.........好的,下年等你底糕~~~~~

      刪除
  2. haha, 你的加蛋醬版本似是蛋卷年糕多d呢~~~ XD

    回覆刪除
    回覆
    1. hahaha.......年糕xover蛋卷~~~~~第1次煎喺咁上吓啦!

      刪除