2014年1月31日 星期五

叉燒炒豆角

兒時.........媽媽間唔中就會炒豆角比我哋食..............我每次用嚟撈飯..........都可以食好多飯..........大咗,反而媽媽唔再炒..............近日好想食炒豆角..........但我附近嘅街巿就唔多常見深綠色呢款豆角............終於jan 16, 14比我見到.........自己試吓 :


材料
-深綠色豆角1紮
-叉燒適量......但多d好味d (原來街巿有檔叉燒唔錯...........有1/2比我偷食咗..........好過美x快餐9條街)
-蛋1隻


steps
(1) 將豆角切成細粒
(2) 將叉燒切粒
(3) 先炒腍豆角 (要焗吓佢會腍得透d)
(4) +叉燒粒
(5) +鹽糖調味
(6) +蛋漿炒2炒
(7) 完成!


下次改善位
-因為第1次無焗吓d豆角..........所以太有咬口.........趙到口都軟埋............而且鹹味都唔夠...........需要回鑊再炒.............原來豆角喺唔易熟嘅~~~~

-下次不如用埋叉燒嘅蜜糖汁嚟炒都好喎...........反正豆角咁無味

6 則留言:

  1. 水太太祝你新春快樂﹗馬到功成﹗龍馬精神﹗一家平安﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀..........水太太............祝你同水先生開心快樂.........心想事成...........萬事如意..........身體健康~~~

      刪除
  2. 我細個都好鐘意食呢個餸架,依家間唔中都會煮架

    回覆刪除
    回覆
    1. e.......你亞媽都有煮架........原來喺common餸嚟

      刪除