2014年1月16日 星期四

phuket + phang nga + krabi/ dec 22-29, 2013 (1)

旅程overview
dec 22, 13 (day 1) : 香港 --> 飛往布吉機場 --> 攞車 --> drive to phang nga (住 - sentido graceland khao lak resort & spa)
dec 23, 13 (day 2) : similan islands tour (住 - sentido graceland khao lak resort & spa)
dec 24, 13 (day 3) : drive to krabi (住 - the elements krabi resort)
dec 25, 13 (day 4) : hong island tour (住 - the elements krabi resort)
dec 26, 13 (day 5) : 4 islands + kayaking tour (住 - the elements krabi resort)
dec 27, 13 (day 6) : emerald pool, blue pool --> hot spring waterfall --> drive to phuket (住 - the kiri villas resort)
dec 28, 13 (day 7) : shopping (住 - the kiri villas resort)
dec 29, 13 (day 8) : 還車 --> 布吉機場 --> 飛往香港

機票
本來諗住等package.........8月初都未出到............友人話機位都幾緊張吓...........所以唯有快快散買機票啦..........坐thai airline..........成為hk$4,458/人

酒店
今次住咗3間酒店.........主要用expedia.com.hk (因為有discount coupon)同agoda.com訂...........全部~喺8月中前訂晒...........因為我哋呢個喺peak n hot season

時差
香港快泰國1 hr

best season (陽光海灘)
每年嘅nov - apr...........coz may開始雨季

外幣rate
我又預唔夠時間唱$$$$............友人話可以揸住hkd.........去到泰國先唱.........個rate都唔差

hsbc reference rate
hk$1 = 4.05 baht (我出門前2日問)
actual rate
hk$1 = 3.8 baht (租車公司附近嘅小找換店)

hk$1 = 4.13 baht (phang nga嘅bank)
hk$1 = 4.11 baht (patong嘅小找換店)


day 1行程 - dec 22, 2013

上機

我哋坐thai airline.........要喺t2 check in..........之後喺t1上機.........tg609 (etd 10:25am)

機上午餐........當時我仲好飽..........每樣嘢只食少少............而個pudding就食晒.........整體味道麻麻哋

去到phuket機場 (eta 1:00pm...........坐咗~3.5 hrs)..........個海關超超多人.............用咗成40 mins先clear到

布吉機場得1條好長嘅行李帶...........因為咁耐先去collect行李...........沿住條行李帶.........d行李通地都喺.........但都好易搵到自己嘅行李


租車
租車公司會派人去機場接我哋 (布吉機場好多人舉牌接人.......人頭湧湧咁).......之後車我哋去車行辦手續 (只喺~10 mins嘅車程)~~~~

名稱 : nine car rent
地址 : 56 moo 1 saku, thalang, phuket thailand
model : honda jazz
租車時段 : dec 22 - 29, 13
included : gps, insurance
租車總收費 : 8,050 baht (7日) <--還車時先比$$$$,真喺gd


















*但我哋喺車行攪咗好耐...........因為要set晒3間酒店入去..........不過個gps搵唔到哋嗰晚間酒店 (因為間酒店太新只開咗5個月)..........好艱難咁幫我哋plot咗酒店附近個beach入去


買sim card
為咗方便成個旅程.........所以去咗7仔買sim card.........店員即刻介紹我哋呢張可打電話..........又包埋7日unlimited internet嘅sim card............正呀!!!!!...........都喺299 baht/張............後我哋仲用部手機set埋wifi...........咁我哋3個人喺旅途上可以隨時各自上網...........個speed仲幾快............好抵,好爽呀 (因我有上網病.......^_^)~~~~

*當地人嘅英文水準唔高........但就好好人.........喺買sim card嘅過程.......我哋有d嘢問店員........但佢唔明........幸好有個當地華僑客...........主動幫忙..........做咗我哋嘅翻譯


唱$$$$
我哋3個都無baht.........所以要即刻搵找換店..........車行嘅人教我哋去前面嘅7仔就有得找換...........我都impress嘜泰國7仔連銀行嘅腳色都做埋

入咗去第1間7仔...........佢話無得唱$$$$...........叫我哋去前面嗰間...........去到第2間時...........佢又話無.........叫番我哋去後面嗰間............我哋有少少雞同鴨講.........幸好有個識英文嘅local人話比我哋聽.........唔喺7仔裡面唱$$$$........而喺對面嗰間7仔........出面嘅細找換店..........oic..........真喺唔該晒~~~~原來1條大路上..........7仔竟然都有成3間

我第1次去泰國喺1997年.........今次喺第2次..........所以我都成1x年無去過泰國.........上次用剩咗少少baht..........找換店話version太舊.........已唔流通..........只有bank先收 (我笑言你咪喺bank囉)..........喺短短嘅時間裡..........我覺得布吉人好nice........又純品.........印象很好呢~~~~

呢間找換店個rate唔好.........得3.8..........比香港hsbc個rate (4.05)仲低........所以我哋只唱住少少先


late tea

名稱 : kongtongsu restaurant
地址 : along bangsak beach in phang nga
電話 : 0 93 7273313 (mobile)
收費 : 133 baht/head (ie total 530 baht)
整體評價 : impressed (味道得,又極抵食)



















我哋揸咗個幾鐘車..........大家都好肚餓...........途經有間食肆..........見到有唔少車泊咗喺度.........所以就幫襯佢啦..........共叫咗 :

1) coconut shake (60 baht)
-呢個coconut shake喺有奶 (之後食多幾餐泰國嘢,原來佢叫shake只喺+冰攪碎)
-小"杰"身.........當然唔喺攪得好細滑啦........不過勝在味道自然,清甜,又有清新嘅椰青味,又有奶味
-越飲覺得越好飲
-原來份量唔喺好多咋喎

2) fresh coconut (50 baht)

3) watermelon juice (30 baht)

4) charcoal grilled pork neck (90 baht)
-有肉質嘅豬頸肉,薄切,微熱,肉質小爽
-亮點喺個dip sauce, 中辣,但好惹味,酸酸哋........好refreshing

5) prawns topped with tamarind sauce (240 baht)
-80-120 baht/ 100g, min. 300g
-呢個sauce唔辣,只喺酸酸甜甜為主.......有點似甜酸汁
-蝦嘅size喺中-大蝦左右........小爽口,但鮮度唔高
-味道其實不俗,只喺豬頸肉同青木瓜沙律將佢比下去

6) spicy papaya salad (60 baht)
-叫咗少辣.........但對我哋嚟講都幾辣吓.........幸好我個coconut shake幫到手解辣
-伴以生青瓜片,豆角同椰菜.........香港未見過伴呢個side dish
-雖然辣,但個汁好好味.........辣中有甜,有青檸酸,有鮮.........好豐富,好夠味........但無過鹹........just rite..........而且食完回到酒店,都無口渴.........無師傅

後記
-有個英文ok嘅waitress.........仲有1個可講國語嘅華僑waiter
-menu有英文,有相
-食完嘢.........就問店員知唔知我哋間酒店有幾遠...........好彩只喺1km路程啫
-店內外環境


住宿情況 (phang nga)






















名稱 : sentido graceland khao lak resort & spa
地址 : 30/7 moo 7, bangmuang district, takuapa, phang nga, 82190 thailand
電話 : 66 76 584150
website : http://www.sentidohotels.com/hotels/overview/thailand/khao-lak/graceland-khao-lak/
入住時段 : 共2晚 (包早餐)
room type : deluxe pool view
總收費 : 9折後hk$2,033.36/ 2晚房$$$$ (因我有expedia嘅discount coupon)
booked via : expedia.com.hk

設施comment : 全resort有free wifi, 但夜晚超慢........近乎connect唔到..........重點喺房內嘅冷氣機motor轟轟聲好嘈..........要迫住set高個溫度到24-5度..........-少冷氣機working次數

remarks : 酒店只開咗5個月.........仍處於soft opening階段..........villa房仲未完全ready

(view)

其實酒店嘅外觀環境好靚........又新淨 (只operate咗5個月)......又有規模.......staff service上上下下都好..........就喺房內冷氣機聲致命~~~~就算佢話已派engineer維修過..........問題都無解決到..........所以2晚都瞓得唔好..........我已寫咗喺questionnaire上..........希望佢可以fix到呢個問題...........否則有點可惜~~~~
(lobby)
(villa區)
(swimming pool)
(private beach)


dinner

名稱 : pakarang restaurant
地址 : sentido graceland khao lak resort & spa內
電話 : -
收費 : 280 baht/head (ie total 835.67 baht)
整體評價 : fair


















間酒店得3間餐廳 (泰fusion,意大利, 國際fusion)..........本來諗住穩陣d食泰菜.......點知嗰晚比人包咗攪buffet........食意大利嘢好high risk (估喺泰國人chef..........唔易煮到似樣嘅意大利菜).........所以只剩下呢個選擇..........共叫咗 :

1) 暖水 (免費)

2) bread basket
-佢個麵包又幾好喎,小暖熱........裡面都鬆軟.........有質素喎

3) pad thai (240 baht)
-traditional of thai noodle style
-stir fried rice noodles with prawns, bean sprouts and condiments
-有賣相,蛋皮煎得靚,完整........蝦都唔細
-有棵香蕉花伴碟.........我問咗,喺食得架.........齋食很乾口,無味,怪怪的,食唔慣
-pad thai味道正路正常

4) tom kha gai (200 baht)
-coconut cream soup with chicken
-mild coconut and chicken soup with mushrooms, galangal and chili
-呢個湯只喺微辣,很有椰香,帶甜
-伴飯食最啱

5) pizza hawaiian (270 baht)
-with ham, pineapple and cheese
-叫個pizza嚟食吓.......睇吓咩質素
-lai嘢........所以餘下嘅旅程.........我哋出外都唔會揀西餐食
-問題喺個茄醬味道似肉醬意粉嘅醬.........鮮菠蘿唔甜........base似naan
-最attraction反而喺把較剪..........第1次見

6) steam rice

後記
-店內環境


day 2行程 - dec 23, 2013

早餐
因為今日要出海.......好早就要離開酒店.........酒店安排咗packed breakfast


similan islands tour

收費 : 3,500 baht/head (如果直接同tour book,就平400 baht/人)
tour by : khao lak land discovery
website : http://www.khaolaklanddiscovery.com/
booked via : counter in our hotel 
pick up time : 6.30am from our hotel
covered : round trip transfer, speedboat, snorkeling equip., life jacket, lunch, soft drinks, snack, fresh fruit

滿意指數 : impressed (coz安全意識高,保育意識高,浮潛設備好,講解好清楚,安排流暢,crew very helpful, gd service,沙灘靚,水底有景)

先喺碼頭集合...........可以飲杯嘢...........好少可要簽declaration/acceptance letter (其1prof嘅地方.....就喺識得-低佢嘅liability)


今次都有近30個客人........船上嘅crew共有6人.......所以tour guide marco (應該喺德國嘅後生仔)assures可以keep an eye on each of us.........之後再講解今日個rundown

similan islands共有9個島.........每個島以數字命名.........所以好易記.........但只開放2個島比人登陸 (#4, #8).........5月-10月喺休島期 (應該喺保育原因).........坐咗個幾鐘嘅speedboat (超級拋......普通拋得人仕,上船前請問領隊攞暈浪丸食)

先去island #8..........有2個attractions : boot rock同sail rock.........可選擇留喺沙灘/ 赤腳行上去sail rock
 (boot + sail rock)
 (close up boot rock)
(close up sail rock)
(beach)

之後去第1個浮潛位 (呢個tour共有3個浮潛位......全部喺海,唔喺痴住沙灘)...........再去第2個位浮潛......但當時已有5-6隻船嘅人浮潛緊.........所以領隊改為先去island #4食飯.........上灘 (好似叫honeymoon bay)後就行去開餐區 (好似叫princess bay)
(many fruit bats)

當然喺simple lunch啦.........味道ok唔差的.........西瓜都雕晒心......真fancy~~~

lunch break有成2個鐘..........食飽可選擇游水..........我就周圍影

食飽飽後........就去埋第2同第3個位浮潛........第3個浮潛位最gd.........個珊瑚底活躍d d.........其1crew member見我自己浮咗去另1邊.........游埋嚟叫我去嗰邊睇nemo........我話望唔到..........佢直頭潛落去指比我睇.......真喺超讚service~~~~

去到第3個point.........仲遇上海龜仔(個shell size~有32")..........crew member落咗水餵佢食香蕉........而個camera man就拍住全個過程........當時得我1個人喺海 (d團友唔熱衷落水........游2游就上番艇)........可以好近距離望住隻海龜仔追住食香蕉.......d中size魚都游埋嚟........好難得見到呢個場面~~~~

oh........拋個靚彎之後...........近乎4pm回到碼頭了!


dinner

名稱 : kongtongsu restaurant
地址 : along bangsak beach in phang nga
電話 : 0 93 7273313 (mobile)
收費 : 300 baht/head (ie total 910 baht)
整體評價 : good


















本來諗住食酒店內嘅泰餐..........見到收酒店價$$$$...........咁不如揸車出嚟食番呢間..........今次我哋坐草蘆亭食.........共叫咗 :

1) coconut shake (60 baht)
-今次輪到友人叫呢個飲

2) fresh coconut (50 baht)


3) leo beer-細樽 (60 baht)
-waitress話chang同leo都喺泰國啤.......而singha就唔喺泰國pack的
-易入口,順喉

4) thai spicy soup with prawns (120 baht)
-叫咗少辣.......點知辣度都唔少.........很難想像normal辣會喺點
-不過無辣味,又會無咁好食
-很香lemongrass,南薑味

5) thai spicy soup with seafood (120 baht)
-呢個辣度仲勁d呀........辣味仲幾持久添.......my tongue is on fire!!!
-d魚肉無嘜texture.......所以個人覺得個蝦湯好d
-我哋當然無辦法飲晒個湯啦~~~

6) clear soup with minced pork and glass noodles (90 baht)
-呢個真喺無辣,個水晶粉又腍
-個清湯喺有味,但喺2碗spicy湯嘅襯托下..........味道相對地頗為平淡

7) green curry with chicken (120 baht)
-經過2個辣湯後..........呢個綠咖喱嘅辣真喺濕濕碎呀.........微辣中帶甜,有椰香

8) grilled black crab (250 baht)
-50 baht/ 100g, min. 500g
-初時佢漏咗單......所以最後先有得食
-size中等,唔喺蟹仔
-肉質結實,都肥因d肉貼住殼..........鮮度中等啦.........不過蟹身嘅頂位鹹到有點苦

9) steam rice x 2 (@20 baht)

後記
-草蘆亭樣

-琴日嚟完,今晚又嚟.........亞姐都認得我哋.........hahaha
-因為隻蟹上得遲..........所以我哋食到人哋打烊熄燈 (closed by 8.30pm)
-晚上夜空好多星星~~~

6 則留言:

  1. 原來妳去左布吉呀?仲去左8日咁多
    其實泰國野多數都辣,妳OK ar?

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀........好好玩呀........但我哋叫住少辣.........但都幾辣吓........辣辣吓都ok.........至多飲d果汁/椰青解辣囉~~~~我期待挑戰香港嗰間泰國私房菜!!!.......預咗你啦~~~sun1齊夾個期~~~~

      刪除
  2. 天氣好好喎, 謝謝分享 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. u r welcome...........仲有2篇就記載晒全個trip~~~~

      刪除
  3. 我仲記得果陣你有sd相反黎
    引死人了

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀,嗰張相就喺第1間嘅泳池影架

      刪除