2011年11月11日 星期五

Tower Heist - 劏樓大盜



nov 06, 11嚟睇

日日營營役役捱騾仔,諗住靠華爾街巨頭投資實無死,點知退休金俾人掠晒水?
祖殊(賓史迪拿 飾) 是紐約市頂級豪宅的管業團隊精英,經驗老到、眉精眼企、服務慇勤。祖殊一心做好呢份工,以為生活安安穩穩唔駛憂。誰知豪宅大業主、華爾街巨頭邵爾涉嫌欺詐被捕!最大鑊的是,這隻金融大鱷不但呃盡大客散戶,更吞埋祖殊和豪宅管業團隊全體員工的退休金!
為了給自己和眾工友討回公道,祖殊要做現代羅賓漢,計劃同工友爆入邵爾的大宅,奪回養老金!更專程找來爆格高手史拉特(愛迪梅菲 飾)教路,將這班老實打工仔訓練成一流大盜。但邵爾的大宅保安嚴密,更有FBI廿四小時全天候把守,這班爆格初哥熟知大廈每個角落機關,卻又雞手鴨腳,慌慌失失,究竟他們能否得手,成功絕地大反擊?


後記

難得1次eddie murphy唔做攪笑戲............ben stiller講喺做現代版嘅羅........故事麻麻哋~~~~

 

2 則留言:

  1. jj 姐,知唔知點樣 subscribe 人地既 blog? upgrade 左之後就收唔到 blog 友既新 post update....慘!

    回覆刪除
  2. 又想請問 jj 姐,尖東區,二百蚊左右 per head,有冇好介紹?

    回覆刪除