2011年11月18日 星期五

The Three Musketeers 3D - 三劍俠3D:雙城暗戰



nov 12, 11嚟睇

《三劍客》於1843年3月至1844年7月在巴黎《世紀報》上連載。故事內容講述平民出身的達太安到巴黎投軍,加入國王路易十三的火槍衛隊,並與其他三劍客成為好朋友。他們為了保護王后的名譽,抗擊紅衣主教,越過他所設置的重重難關,前往英國,從白金漢公爵那裡取回王后的鑽石,挫敗了紅衣主敎挑撥國王和王后的陰謀。
然而,《三劍俠》的作者並非只有大仲馬一人。法國文學批評家阿爾梅拉在《亞歷山大‧仲馬和《三劍客》一書中指出:「三位才華大相逕庭的作家共同寫出這部小說:庫爾蒂茨制訂了梗概和情節;馬凱擬了初稿;大仲馬賦予它生動的敘述、對話、風格與生命。」。


後記

未睇前有個預感會有點似以前嘅1套golden compass.........同樣擁有強勁嘅cast,但故事同細節都爛到不得了................看過後覺得有點悶,但又未至於好似golden compass咁爛.........最唔順氣就喺比個乳臭未乾嘅口靚仔做focus.........又唔靚仔喎,呢個先事大呀嘛.........連型到爆嘅orlando bloom都輪為2線咋~~~~慘慘慘

 

沒有留言:

張貼留言