2011年11月19日 星期六

文華廳@中環 - 稱心合意


地址 : 中環干諾道中5號香港文華東方酒店25樓
電話 : 2825 4003
消費 : 8折後$610/head (ie total $3,660)
menu website : http://www.mandarinoriental.com.hk/hongkong/dining/restaurants/man_wah/
整體評價 : impressed


1st visit
nov 12, 11...........6人嚟dinner............很期待的1餐,因夾其他食友同餐廳先有呢個期.........叫咗 :
 
1) 小食 (送) -魚仔乾同花生都好脆
-送酒啱d


2) 蜜汁叉燒皇 (hk$188)-叉燒嘅肉質腍咗d,我嗰舊有點爽口
-ok啦



3) 海棠龍蝦 x 6 (@hk$188)-很精緻
-蛋白炒得滑
-我就先食帶子,原來唔喺原粒帶子,而喺由帶子mousse整熟,入口滿是帶子嘅鮮味,好帶子吓,伴以南瓜汁
-而龍蝦球就撒了少少火腿碎,食友1啖放咗入口,所以比火腿味搶晒個龍蝦味
-龍蝦肉都算爽口,但又未去到好鮮味,所以全碟1定喺帶子mousse搶晒鏡


4) 酥薑珊瑚蒸星斑球 x 3 (@hk$288)-相為1/2份
-店方好好,知道我哋share,所以已預先分好先上枱
-斑球上喺炸過嘅薑絲
-魚肉滑,也結實,不過魚味相對底下嘅湯汁,就顯得比較清
-個汁有啖啖蟹肉(portion絶不寒酸),蛋白,番茄,上湯等,所以都頗為鮮味


5) 桂花梨黑醋脆豬柳 - 例1/2 (hk$297)-相為1/6份
-平時喺1碟上,排圖案都喺排1次............店方好好,又為我哋每人分好1碟,又排靚佢
-原來經理見我哋呢班"食物攝影學會",每碟菜都影............所以同廚房講...........嗰晚廚房不算忙,所以可以花時間排出6碟
-欣賞完個賣相就開始食
-豬柳切得比較細少,雖然被醬汁掛滿,入口還是有明顯嘅微脆度,難得,相信要好有技巧.......莫非切得細都喺1個關鍵........後來大廚出來,都唔記得同佢提教添~~~~
-除咗豬柳外,仲有脆腰果,調味又得宜
-伴以黃紅椒同梨肉,梨肉相信浸過嘢,染上了紅色,清甜,帶爽
-全碟無論賣相同味道都有,gd


6) 醬燒牛肋骨 x 3 (@hk$168)-呢個喺時令菜
-相為1/2份
-難得連牛肋骨都分埋先上............原來廚房揀咗d細舊嘅比我哋
-食到明顯牛味,但唔算好濃,肉腍,又入味,仲有肉質
-gd



7) 桂花蟹肉炒新竹米粉 (hk$268)-相為1/6份
-食友話米粉無上次到咁乾身,亦些微腍咗d
-我都覺得米粉唔夠乾爽,質感唔夠,亦些微油身咗d
-唯有在味道因+咗鹹魚仔碎類(但又搵唔到)同唐芹,所以彌補到質感上嘅不足



8) 薑糖酒炒芥蘭 - 例1/2 (hk$237)-相為1/6份
-芥蘭莖被削過,所以入口只有爽口,沒有硬身嘅機會
-入口有溫溫嘅酒香,又帶點甜,所以很不俗



9) 薑茶手搓湯丸 (hk$68)-薑茶薑味唔重手
-1心諗住喺黑芝麻餡,原來喺花生餡
-味道ok的,只喺唔喺我杯中茶



10) 拔絲香蕉 x 2 (@hk$68)-個糖面喺脆,不過厚咗,口感變得過硬


11) 蛋白杏仁茶 (hk$60)-杏味有,但其質感並未能稱得上喺好


12) 黑糖豆腐布丁 (hk$60)-ok


13) 川貝陳皮燉津梨 (hk$78)-上次食友食過,但燉得未夠腍
-今次就表表裡裡都腍,有川貝味
-ok的



14) 美點雙輝 (送)
-喜歡佢個紅豆糕,很有豆味,又清甜
-而個蓮蓉酥就可以啦



15) 雲南陳年普洱茶 x 5 (@hk$40)-估唔到1位要$40..........不過佢嘅普洱真喺有陳年嘅老氣味

後記
1) 店內環境.............當晚都好多枱老外喎.........反而細枱仲會望到多d海景


2) 好彩食友有ae白金咭...........dinner,5人以上就有8折.........慳咗1筆,唔該晒~~~~

3) 呢度嘅環境以雀籠為題...............地方不大...........好滿意嗰晚嘅食物啦..........服務啦同廚房嘅心思...........落完單就即時同你傾個上菜次序...........同埋想點上法

4) 喺近期水準好高嘅1餐..........希望佢喺來年嘅米記度可以奪星............佢比起有d今年攞星嘅食肆更有資格捧星.............後段大廚有應邀出嚟同我哋見吓面.............如我哋嘅率性有嚇親大廚嘅地方..............請多多包涵~~~~

5) 其實我對佢嘅點心都好有興趣........訂枱時曾要求可否將點心留到晚上serve,但遭拒絕因為新鮮問題...........所以會嚟多次食點心.............不過lunch就唔會有折了~~~~

5 則留言:

  1. 個蛋白杏仁茶仲貴過海景軒,有無比海景軒好食?

    回覆刪除
  2. 呢個價錢以文華來講,一D都唔算貴喎

    回覆刪除
  3. $610/head,重要係 8 折之後,如果唔稱心合意,真係連餐廳燒左佢都有之!

    回覆刪除
  4. 好似已有人問過,你 profile pic 既係乜東東? 坦白講,真係好鬼....................肉酸! 可否換左佢?

    回覆刪除
  5. 海景軒係貴價中菜中少數我覺得好食既一間,希望只係一時失準啦 ><

    回覆刪除