2019年10月20日 星期日

miyako fun dive (sep 27-oct 6, 2019)/ day 7

day 7行程 - oct 3, 2019 (thu)

today's highlight :  diving --> 与那覇前浜ビーチ末端 --> 竜宮城展望台 --> 焼肉バカ一代宮古島店 (燒肉)

diving

















tour by : carte marine
booked via : direct with carte marine
收費 : 14,000 yen/ 2 dives + 500 yen conservation fee
pick up time : 8:30am from海鮮酒家中山
covered : round trip transfer, all diving gear, packed lunch
satisfaction index : 👍👍 (full mark 5 thumbs)
-我嘅diving schedule好受制於d浮潛客...............佢哋落晒水...........kento san先可以同我去潛 (因為佢喺船長)...............而且會催我上水.............因班浮潛客已攪掂上番船..............有點無癮
remarks : 
-只做八重干瀬區 (yabiji)
-d客>90%喺浮潛為主
-佢個office喺我so far見過嘅dive/ snorkeling shop最靚...............好well n decent decorated.............好似酒店泳游內嘅更衣室咁..............有shower room同地方比你吹頭扮靚.............我有讚kento san.............佢好歉虛咁笑吓
-3個女浮潛guides都喺年青貎美身材好..............kento san對成公司嘅每個環節都好有要求..............hahaha..............好事嚟嘅~~~

今日只有我1個diver.................其他1x人都喺浮潛..............先車我哋去碼頭上船


#7 dive point - yabiji/ ???

浮潛客先落晒水

start time 10:09am (weight load : 無用因為宮古島興用steel tank..........比aluminum tank重好多)............著咗3mm wetsuit + 2mm背心 + 5mm hood..............water temp ~27 degree................潛咗47 mins...............最深去到23.5m............上嚟仲有?? bar氣剩..............visibility有10-15m

初時我部相機foggy...............無影到相.................由kento san影住先 (佢嘅相機 好專業...........喺蜘珠臂嗰隻)..................後段相機又無嘢.............可以影

呢個dive site...............硬珊瑚coverage好澎湃.............但種類比較單1..............鹿角珊瑚屬為主..............潛完呢支樽後..............我開始猶疑聽日仲嚟唔嚟yabiji潛 (因我1早book咗潛2日)...............我覺得boring兼無料到.............+上安排喺要diving fit in snorkeling schedule..............有氣都要比人催上水


#8 dive point - yabiji/ ???

start time 12:26pm (weight load : 無用因為宮古島興用steel tank..........比aluminum tank重好多)............著咗3mm wetsuit + 2mm背心 + 5mm hood..............water temp ~27-28 degree................潛咗39 mins...............最深去到23.3m............上嚟仲有?? bar氣剩..............visibility有10-15m

今個dive site喺沙地................吉吉如也..............偶爾先有1舊石/珊瑚..............但就真喺超多魚仔圍住佢................呢度current幾strong吓...............大部份時間都喺強流下fin................搵嘢睇 
my dg kento san


lunch

潛晒先食lunch..................其他人又去咗浮潛


回程

開船回程前..............我喺船頂同kento san提出cancel明天嘅booking.................因為yabiji嘅dive sites同我預期出入好大...............佢都好體諒,接受我嘅cancel...............多謝晒~~~

之後佢個女職員就送我返body balance house................我返到民宿即刻email + whatsapp penguin divers聽日有無位比我潛


与那覇前浜ビーチ末端

与那覇前浜ビーチ (Yonaha Maehama Beach)喺宮古島好出名..............不過佢咩巴士站都唔近..............除非有車.............今日男owner有時間帶我去附近行吓................我快快去咗公設巿場搵義載我嘅auntie後返嚟...................佢車咗我去maehama beach嘅末端..............沙灘相喺body balance house嘅website有post..............佢話本地人唔會去maehama beach因太多遊客太嘈..............local人會嚟呢1邊.............少人好多靜好多

多謝佢車我嚟.................沙白幼滑..............不過已近黃昏................無機會睇到不同藍嘅海水


竜宮城展望台

之後再車我去來間島睇日落


dinner



名稱 : 焼肉バカ一代宮古島店
地址 : 沖縄県宮古島市平良字下里83-3
電話 : +81 980 79 5529
營業時間 : 17h00 to 24h00 (mon-tue, fri-sat); 12h00 to 24h00 (wed)
收費 : 4,829 yen/head
純個人整體評價 : fair (太多味精)

男owner車我返民宿之前..............同我兜咗1個圈.............佢話呢間多人嚟.............所以我就試吓啦..............叫咗 :

1) 烏龍茶 (230 yen)

2) 満月xxx (1,680 yen)
-我問staff推介...............佢指咗呢個
-呢碟肉店方有人幫我燒............+燒汁,打埋蛋...............再挾埋比我
-d sauce鹹咗少少

3) 力xxx (1,280 yen)
-肉質有texture
-我都喺鍾意乾身d嘅燒肉+少少汁就夠

4) 燒粟米 (420 yen)
-1個人食晒................有點多
-但唔好浪費..............所以我慢慢燒.............慢慢食

5) 牛舌 (230 yen)

*店內環境

後記
-d醬汁好味...............但返到去民宿就超勁扯水............相信d sauce落咗好重手師傅
-無heart嘅燒肉店

沒有留言:

張貼留言