2019年10月10日 星期四

miyako fun dive (sep 27-oct 6, 2019)/ day 1

day 1行程 - sep 27, 2019 (fri)

today's highlight : paina terrace (日式西餐)

t2 check in

自從機場大樓實施access管制後................我喺第1次飛...........巴士上見到t1條龍都幾長

幸好t2少好多人..............要ver完passport同機票/ boarding pass先入到大樓

宜家有自助印boarding pass同luggage tag

好彩counter都唔多人


weighing

check in行李

hand carry行李

我自己..............著咗波鞋嘅重量


premium lounge

今次去咗近gate 1嘅premium lounge...............排咗1陣啦.................我張ae card就快夠1年...........下個trip就無得入了


上機 (hong kong --> miyako)

hong kong express uo814 (etd 2:10pm............actual 2:30pm take off)

上到機..............空少帶我埋到位...............估唔到奇幻嘅事就發生咗................同行aisle隔離竟然喺同學仔+佢老婆..............同學仔叫我.....................嘩,約埋都無咁啱呀!!!..............太有緣啦..............佢話我知另1個同學仔會幾日後嚟宮古島

去到miyako機場 (shi) (eta 5:20pm...........actual 5:20pm landed..............miyako快香港 1 hr..............坐咗2 hrs多少少)


今班機全full..........custom process得好慢.............用咗~40 mins先出到嚟.................牛龜當然等緊我啦!


airport bus 

喺機場主要得airport liner & #9出巿區.............問咗information counter.........佢教我去出面坐架紅色車...........而開車時間喺6:50pm...............只得呢班接駁巴士

我坐呢架#9巴士..........唔好expect司機會熟晒宮古島嘅酒店.................雖然我張咭1直都上唔到網..............開唔番我create嘅google map出嚟睇...............幸好出發前我已印咗張detailed itin出嚟..............寫咗喺パイナガマビーチpainagama beach站 (日文+英文)落車 (480 yen)............我比司機睇.............佢就知我邊個站落 

喺車上...........我又試入埋咭上教嘅setting,又關機又開機..............由太陽落山攪到天都黑埋…………都仲未上到網............我都唔知去到邊...............我見到坐我後面嘅細仔上到網 (1家4口香港人嚟.............頭先過custom排我後面.............出到喺information counter............有講過幾句).............我最後厚住面皮叫佢幫我上google map搵我住嗰間酒店同宜家位置.........................佢好唔話得幫我睇住同酒店嘅距離.................提我就快落車..............酒店就喺對面..........唔該晒............好人1世平安!!🙇🙇🙇


住宿情況 (miyako - 1)


地址 : 沖縄県宮古島市平良字下里335-1
電話 : +81 0980 75 3335
入住時段 : 共1晚 (包早餐)
room type : single room (non smoking)
住房收費 : 6,700 yen/ nite
booked via : booking.com
房內設施 : 全齊備
comment : 新淨, good
remarks : 

-返到酒店有wifi................就whataspp張sim card嘅support............send咗我嘅setting同開咗roaming相比佢...........佢6 mins覆我教我點改.............個support要讚呀!!...........原來張咭嘅instruction紙有嘢錯


dinner


名稱 : paina terrace
地址 : 沖縄県宮古島巿平良字下里215-3, 2/F
電話 : +81 980 79 5870
營業時間 : 11h00 to 17h00; 18h00 to 21h00 (mon-sun)
收費 : 2,538 yen/head
純個人整體評價 : fair

酒店比咗張附近5間推介餐廳資料比我............但好幾間已full.............隨意找到呢間有開有位............求奇食算啦 :

1) 菠蘿汁juice (400 yen)
-唔記得叫咗咩味啦~~~~

2) okinawan taco rice with sliced avocado (1,150 yen)
-話喺signature dish
-有糙米飯,生菜,薯片,牛油果,豬牛肉碎.............味道都ok good

3) 宮古島沙律 (800 yen)
-d炸白飯魚仔乾硬咗少少啫
-都ok嘅

*店內環境


沒有留言:

張貼留言