2019年10月28日 星期一

miyako fun dive (sep 27-oct 6, 2019)/ 購物尾篇


購物篇

難得今次有得買嘢...............買咗1大袋呀...........hahaha............不過到check in就知錯.............因為我爆limit..........又要玩執喼............放d嘢入hand carry..............我本身嘅行李都好重...........再加埋呢1袋手信....................返到香港後.......................我手碗同腰間拉傷咗..................拎太多重嘢+姿勢唔好嘅原凶............下次都喺量力而為咁買

1) 頸鏈
-購自 : 南国雑貨tida (宮古島巿平良字下里4)
-似喺handmade嘅鯨魚尾 (4,200 yen +10%)

2) 零食 + 小童t shirt
-購自 : 工房海人miyako (宮古島巿平良字西里225-2)
-喺呢度買咗幾款零食 (共4,644 yen) + 1件小童t shirt (2,300 yen + 10%)...............不過無試食..............憑感覺買................最後得1款零食似d樣..............其他唔買無損失

-呢個宮古牛脆脆最好味............類似蝦片咁..............1小包內有3塊

-呢個嘅cream味喺cheap嘢味道🆇, no good

-呢個都可以嘅..............唔知喺咪朱古力味蓋晒奶油嘅cheap味

-呢個都ok la..............但香港嘅fine foods蝴蝶酥好食過佢19幾倍!!!

-呢個唔得🆇, no good

-小朋友tee

3) t shirt
-購自 : papaya (宮古島巿平良字下里597-2)
-ocean lover (2,500 yen); 粉紅色shisa (2,300 yen); 淺卡其shisa (2,500 yen)

4) food
-購自 : 島の駅みやこ (宮古島巿平良字久貝870-1) <-- eco tour時............koko san順便帶我嚟買

-呢件香蕉蛋糕都ok架...........moist and soft (150 yen)

-有煮食鹽(@580 yen); 抹茶鹽(@500 yen) 同芝麻鹽(@500 yen)

-呢個黑糖鹽糖(@120 yen).................koko san請過我食.................好片糖味............又唔喺好甜...........1包得6粒

-呢個米通(1,500 yen)ok啦............又唔多覺有鹹味

-呢個牛油蛋糕仔(1,620 yen)好唔得🆇🆇.............超甜又濃cheap牛油味


上機 (miyako --> hong kong)

check in時...........我嘅check in luggage超重............職員要我-磅..............開喼抽嘢返去hand carry度...........阻住咗後面排隊嘅人................有點狼狽之際.............發現隔離counter喺同學仔同佢女友.............我哋同1班機走

個restricted area/候機位好雅緻
 
hong kong express uo815 (etd 6:50pm............actual 7:07pm take off).................個boarding process得慢因得1個人..............我出到去.................太陽已落咗山...............無得影鹹蛋黃~~~

今年夏季先首航...............但坐我附近嘅都喺講普通話.............我驚宮古島會被淪陷都唔喺過慮

去到香港機場 (hkg) (eta 8:20pm...........actual 8:10pm landed..............miyako快香港 1 hr..............坐咗2 hrs)

沒有留言:

張貼留言