2019年10月16日 星期三

miyako fun dive (sep 27-oct 6, 2019)/ day 4 & 5

day 4 & 5行程 - sep 30 (mon& oct 1 (tue), 2019

2 days' highlight :  古謝そば屋 (蕎麥麵) --> 公設巿場 --> 浸溫泉 --> 和你跑 --> まえかわ食堂 (中華風)

no diving

另1個同學仔同佢女友琴日到埗...............原本佢哋都喺book咗penguin divers今日潛水..............我哋3個本應1齊跟joe潛 (又喺約埋都無咁啱)............不過颱風#18又殺到

因為肯定無得boat dive............所以我決定咗唔dive..........joe好早<8am嚟還返d diving gear比我.............不過仲未乾

之後同學仔whatsapp我...............joe會同佢哋試吓去beach dive..........喺電光火石之間............我又心野想跟.............不過joe已經走咗..................我託佢哋問penguin divers趕唔趕得切準備多支tank...........but太遲了

後來同學仔whatsapp咗張相比我...............話我無蝕到..............因為個海好大浪.................最終都喺落唔到海...............應該喺琴日同1個海灘...............變得好快


check out

今日要喺body balance house轉酒店去宮古島溫泉酒店...................本來個plan好完美............join完penguin divers...............佢哋肯drop off我去新酒店 (宮古本島嘅中部)...............大自然嘅嘢唔到你plan...........只可以接受............其實個天對我已不錯..............只喺disrupt咗我1日嘅diving plan.........嚟緊2日我本來都plan咗唔潛去浸溫泉............剛好宜家颱風到

因為我2日後又會番嚟body balance house住...............所以我將仲未乾嘅wet suit呀, 背心呀, hood呀, boots呀, bcd呀, reg呀掛晒喺佢laundry area...........其他diving equipment就放喼留咗喺佢度...............只抽咗要用嘅嘢帶走去溫泉酒店............盡量輕裝上路...........宜家出面打緊風..............我仲要去搵公車搭


brunch



名稱 : 古謝そば屋
地址 : 沖縄県宮古島巿平良字下里1517-1
電話 : +81 980 72 8304
營業時間 : 11h00 to 16h00 (mon-tue, thu-sun); wed closed
收費 : 790 yen/head
純個人整體評價 : marginally good

今朝天色唔喺咁差............醫咗肚先............返嚟先諗點去溫泉酒店..............我行咗31 mins去呢間target食肆.................11am鬆d到咗................唔洗排隊..............裡面已有2-3個客食緊.................叫咗 :

1) miyako noodle with pork ribs and spinach topping (730 yen)
-呢間話好出名
-先飲個湯底..............有味自然,鹹味適中............回想起2年前去石垣川平灣有檔出名蕎麥麵............佢個湯底嘅鰹魚/木魚片落得好重手...........太夠鹹鮮味............我食到1/2路已經扯水…………所以呢個好好多
-佢個麵質都帶點微挺身.............not bad ar
-而pork rib嘅調味有點中式............未至於嫩滑............但1定喺鬆唔實
-合格有餘

*店內環境

後記
-到我食完出嚟..................就有人龍啦...............所以無影到舖頭門口相
-最後嗰日join嘅eco tour.............個guide話本地人唔會嚟呢間食................通常嚟嘅喺遊客 (日本domestic遊客同外地遊客)


公設巿場

當我行返到巿區d時...............開始落雨喇.............我走入公設巿場 (沖繩県宮古島巿平良下里)避1避先............上次嚟以為近"山門"所以無嘜檔營業...............呢個時間active嘅舖頭都唔多...............個場好冷清

呢檔賣蛋糕似乎日日都開舖.............試食咗佢個炸東甩.............麻麻哋.............買咗呢盒佢介紹話攞奬嘅宮古芒果pound cake (800 yen)................估唔到呢盒蛋糕呢2日救咗我1命

老板娘好熱心............介紹吓呢款嗰款產品...............外面突然橫風橫雨..............我更+唔洗走............繼續同老板娘吹吓水..............不過我哋雞同鴨講............佢問我邊度嚟.............我"香港"..........佢講咗個字............我聽極都聽唔明............佢索性走去隔離幾間舖.............拉咗1個auntie埋嚟............個auntie拎住手機撳撳撳咁行過嚟...........原來佢開緊手機版google translate


友情義載

佢哋對住手機講講講...........我睇英文翻譯...........我就打英文.............播日文比佢哋聽..........3個人叫做免強溝通到...............蛋糕老板娘話之前同香港嚟嘅朋友食飯............佢哋教佢裝咗呢個google translate app同點用

佢哋問我住邊................我話陣間我要走去另1間酒店............佢問我邊間同有無揸車............我話要坐巴士...............之後auntie話車我去...............吓!我有無聽錯!!😮😮😮...............由公設巿場揸車去都要16 mins喎…………原來咁啱間溫泉酒店喺佢relative開 (no wonder佢confirm咗我幾次喺咪book咗溫泉酒店)..............有時佢個仔都喺溫泉酒店做part time.............佢順便去探親戚..................我好感動…………人間有情呀!💞😻😻😻...................真喺出路遇貴人…………可能佢見我1個單薄中女...............出面個風又殺到嚟

呢間喺auntie喺公設巿場內間舖.............下次再嚟宮古島.............我要幫襯番佢~~~

當我哋3人傾緊時............蛋糕老板娘見到有客要serve走開咗..........後來我聽到咩香港嚟..............我拎轉頭望諗住同同鄉打個招呼.............奇妙嘅1刻發生咗...........原來喺同學仔同佢女友呀!!............我哋無得1齊潛水.............見唔到...........估唔到會喺公設巿場撞到............我哋傾咗1陣..............1齊合個照先~~~

跟住我見細雨d...............我返去body balance house攞輕裝行李返嚟同auntie滙合出發

當我由溫泉酒店出番body balance house住時...............我就去買咗份小禮物送比auntie.............不過咁啱嗰日下晝佢好似去咗健康院.............要麻煩蛋糕老板娘代為轉贈


住宿情況 (miyako - 3)




名稱 : 宮古島温泉ホテル (宜家轉咗手,轉埋名叫ホテルキャッスルヴィレッジ宮古島)
地址 : 沖縄県宮古島巿平良東仲宗根添1753-137
電話 : +81 0980 74 2100
入住時段 : 共2晚 (包早餐)
room type : STD和洋室
住房收費 : 17,000 yen/ 2 nites
booked via : visa signature concierge
房內設施 : 全齊備...........仲有日式客廳添
comment : 舒服............間房又大.............不過因為個風第1晚就到............所以成晚樓上傳來拍打撞擊聲...........唔喺點瞓到…………呢1點佢喺check in時有提過會有聲
remarks : 
-包unlimited onsen (但宜家轉咗手............好似要比500 yen...........無得免費)
-餐廳只做早巿,無lunch無dinner (但轉咗手後,好似有做lunch同dinner)


view


浸溫泉

幫我check in嘅小姐話我知…………溫泉酒店無lunch無dinner😱😱😱.......................只做早餐section…………有溫提我盡快出去食飯.................擔心食肆會提早收舖.................因颱風會今晚最近宮古島....................佢都有張食肆map................佢建議嗰間...............要行30 mins (佢d客通常有揸車)

我決定今晚嘅dinner就喺盒芒果pound cake......................所以趁出面仲未落雨去浸溫泉先..................因為喺另1座building..............2座building中間無cover linkage

只要喺溫泉酒店嘅住客..................每次浸之前.................去front desk拎張coupon就可以免費浸.................不過宜家酒店轉咗手..................好似玩法唔同咗................住客都要比$$$$浸.............街外客故然要比$$$$啦~~~~

d水唔會勁熱…………戶外區d水溫再低d…………所以要坐近出水位先有浸緊溫泉嘅感覺…………浸完2次…………我覺得d皮膚好似滑d

第2日我出去跑步前都有去浸...................我去咗2次................2次都唔多人............佢哋仲唔鍾意去戶外區..............有都喺好快浸1浸就走...............得我1個人包場...............所以先偷雞影到相...............室內有人,所以相欠奉


dinner

呢2晚我就靠佢哋維生...............好彩有盒pound cake頂住咋~~~酒店好穩陣...............唔會借刀比你..............我喺要帶住pound cake落lobby切...............即刻還番個刀比職員


早餐

要用早餐卷.....................而且個位已set好..................入到去搵番自己張table..................2日嘅早餐都有d唔同

*店內環境


探路

要去搵聽日出番去巿區個巴士站喺邊.....................我間房都望到呢間神社..............原來喺隸屬於溫泉病院

再沿住溫泉酒店出面行..................仲見到個養牛場添...............無幾耐我就搵到個巴士站喇


和你跑

因為預咗呢2日stay溫泉酒店會做慢跑exercise................所以有帶跑鞋...............宜家更+要局住跑啦.................因為唔跑無飯食...............hahahaha

oct 1, 2019...............間溫泉1開門我就去浸..................浸完幸好天色唔陰.................有時仲出陽光添................不過就大風.................有時1路跑...............我要交叉對手喺頭前破風...................全條路無嘜見過幾多次人...................但2條行車線d車都密


lunch














名稱 : まえかわ食堂
地址 : 沖縄県宮古島巿平良西里2032-10
電話 : +81 980 72 9062
營業時間 : ??
收費 : 600 yen/head
純個人整體評價 : fair與good之間

oct 1, 2019 我1路跑...............1路有留意d食肆...............我有去望酒店推介嗰間金吾 (無影到相)..............都少大..............喺餐廳格局...............不過我望過menu同櫥窗嘅假食物模型................我無嘜興趣

我跑到肚餓先食..................我都喺prefer家庭式小店.................叫咗 :

1) 炒野菜xxx (600 yen)
-入到去.................喺比較中華風
-我google translate牆上嘅menu..............點知translate到1pat嘢咁.................咁我就隨手指個寫炒野菜xxx.....................原來喺野菜炒豬肉................仲有飯同蕎麥麵跟添
-味道ok呀..............屋企味道囉..............即叫即整.............要等吓先有得食.................無問題.................反正我跑到好熱...............面又紅,汗又大...............都要時間回氣

*店內環境

沒有留言:

張貼留言