2019年10月18日 星期五

miyako fun dive (sep 27-oct 6, 2019)/ day 6

day 6行程 - oct 2, 2019 (wed)

today's highlight :  渡口の浜 --> blue turtle (日式西餐) --> 宮古神社 --> ラトゥール (cake) --> 宮古島三線ライブ居酒屋 美ら島 (沖繩)

catch巴士

今朝check out後...............就要開始玩catch巴士................因為今日嘅目的地喺渡口の浜 (伊良部島).............已做好晒功課點樣追巴士................喺會有d趕因為要返body balance house轉裝備

先catch #1巴士喺更竹站8:45am班車................車上少貓幾隻

1入到巿區..............就有d塞車塞燈............雖然車上有收票機............但喺唔識自動計幾多$$$$................落車時車長都會睇番收費表收$$$$...........我就攤大我手中嘅coins比佢自己攞

比預期(9:06am)遲咗~5-6 mins到公設巿場前站落車 (260 yen).............我要小跑番去body balance house


住宿情況 (miyako - 2)


地址 : 沖縄県宮古島市西里5-5
電話 : +81 0980 79 5070
入住時段 : 共2晚 (唔包早餐)
room type : room 1
住房收費 : 13,500 yen/ 2 nites
booked via : booking.com
房內設施 : shared bathroom, 2 toilets..............public kitchen, washing machine.............free use of bicycle and snorkeling equipment
comment : 
remarks : 請睇番我day 2嗰篇..............費事重覆

我之前已heads up咗女staff我今日會10am前返嚟check in................佢已經醒咗..................我同佢急急交待完...............就整合行裝再出發


渡口

宜家要catch#9巴士喺巿役所前站9:35am班車...................只此1班..............如果我miss咗就大鑊 (我要改搭#7巴士,落咗車後行1x mins去渡口浜)...............馬路左右各有1個#9巴士站..............邊個啱呢???..................因為我架#9喺往下地島機場................所以我望邊1邊有行李嚟決定..............之後同排緊隊嘅街坊reconfirm

另1架airport liner都share同1個巴士站.................但嗰架唔經渡口の浜...............我排緊隊時同幾個街坊吹水 (佢哋知我香港嚟都同我講加油)...............個街坊好好................上車後已跟司機交待我要喺渡口の浜入口站落車 (380 yen)

落咗車行幾步就到出名嘅渡口の浜海灘..................target嚟玩sup..............間blue turtle ocean sports都未開門

其實個風都走咗好遠................但餘波未了..................個海今日只喺啱玩滑浪

1見到個海咁................就知道唔洗玩sup..................改齋曬太陽...............個海灘shoreline好長..................由blue turtle餐廳開始行................另1端就有toilet............士多兼租d簡單沙灘用品

我網上見到平靜時嘅渡口の浜喺好靚.................咁下次再嚟啦~~~


lunch

















地址 : 沖縄県宮古島市伊良部伊良部1352-16
電話 : +81 980 74 5333
營業時間 : 11h00 to 22h00 (mon-sun)
收費 : 2,145 yen/head
純個人整體評價 : fair

曬夠就嚟開餐.................叫咗 :

1) 野菜咖喱飯 (1,350 yen)
-辣度比我預期高................所以無撈均食
-d菜好似少咗d
-份量唔大

2) 黑糖creme brulee (600 yen)
-burnt sugar脆身..........底下嘅custard都滑.............ok嘅


巴士出巿區

之後要行入伊良部島民居搵#7巴士.................呢條路無遮無擋.................曬住行~12 mins.............不過點都好過落住雨

我見到有2個ダキフガー巴士站stand................唔知邊個出巿區................警局嘅警察出咗去on duty..............我走咗入間公廠問個大叔 (因為街到見唔到街坊)..............就算我開咗google translate.............我哋都溝通唔到................我之後周圍行..............入咗間boutique問老板娘..............佢出門口指呢邊呢個喺喇

上咗#7巴士喺ダキフガー站3:07pm班車...................架車又喺少貓幾隻.................喺公設巿場前落車 (550 yen)

宜家對住個巴士schedule表.................對1對站名下嘅前後2個巴士站名................就知道喺向邊個方向


宮古神社

喺body balance house梳洗完後................又轉上去宮古神社睇吓................上次我成功買到繪馬 (300 yen/個)掛埋................今次見到1對香港人..............而且多咗繪馬..............我上次得2個咋


cake

























名稱 : ラトゥール
地址 : 沖縄県宮古島市平良字西里567
電話 : +81 980 73 2375
營業時間 : 10h00 to 19h00 (mon-sat); sun closed
收費 : 280 yen/head
純個人整體評價 : very good👍😋

我都喺去搵飯食前.................行吓行吓.....................突然見到間法式cake shop................我即刻覺得有料到...............入去睇吓................有街坊買緊嘢 :

1) marble日式cheese cake (280 yen)
-個名喺我作比佢嘅
-我用google translate問女patisserie chef推介邊款................佢"all"...............唔得..............我迫佢只可以揀1款...............hahahaha...............佢指住呢款
-我問咗佢收幾點..................都喺買咗先食飯..................我最驚喺賣晒無得食鴉嘛~~~~~😎
-我夜晚返到body balance house同女staff跟男owner share 1齊食 (咁啱今晚佢哋有night order.............所以男owner夜晚仲喺度...............佢哋食埋先出去)................少少哋每人1小slice
-moist得嚟有souffle質感.............甜度唔高..............有質素喎
-男owner最快食晒..............女staff都讚delicious


*店內環境



dinner


















地址 : 沖縄県宮古島市平良字西里303
電話 : +81 980 79 9788
營業時間 : 17h00 to last
收費 : 2,178 yen/head
純個人整體評價 : good😋

前前後後嘅食肆我都睇唔啱................我唔想食魚生,刺身,海鮮餐.............又唔想食扒..............見到佢有餃子................突然就喺想食...............就呢間啦 :

1) 前菜 (500 yen)
-睇番張單.............佢個前菜又收得幾貴喎
-但調味得宜.............比起中山嘅前菜.............咁呢個好味好多

2) 熱さんぴん茶 (350 yen)
-英文叫sampon tea, google中文喺三寶茶
-原來即喺苿莉茶/香片

3) 苦瓜炒豆腐 (480 yen)
-呢個喺1/2份portion.............價$$$喺無咁抵............不過好過浪費...............又可以叫多1款餸
-有木魚片...........可調高鮮味
-苦瓜片炒得爽口
-ok啦

4) agu豬餃子 (650 yen)
-呢個皮薄餡靚多汁................1咬落去就bit汁
-好熱呀~~~~
-好味

後記
-宮古島似乎未推行食肆內禁止吸煙................所以後來聞到有人食煙
-呢度有三線live................好似喺7pm開始

沒有留言:

張貼留言