2019年6月11日 星期二

台中賞荷日落地道食 (jun 7-9, 2019)/ intro

旅程overview

-jun 7, 2019 (day 1) : 香港 (hkg) --> 飛往台中機場 (tai chung/ rmq) --> 老士官擀麵店 (台食) --> 五福圳自行車道 (賞荷) --> 東大思義教堂 --> 春水堂 (台飲) --> 阿財米糕店 (台食) --> 清水趙家古厝 (賞荷) --> 新興宮荷花池 (賞荷) --> 三井outlet --> 高美濕地 (木棧道) --> jl studio (fine dining)  (住 : 雙星飯店) 
-jun 8, 2019 (day 2) :  街跑 --> 豆腐伯柴燒豆花豆漿專賣店 (台甜品) --> gubami (高貴版牛肉麵) --> cjsj (patisserie) --> 國立台灣美術館 --> 伍師傅車輪餅 (台甜品) --> 蔡家豆花 (台甜品) --> 高美濕地 (9號風車) --> 黃記鵝肉冬粉 (台食) --> 宮原眼科 (ice cream) (住 : 雙星飯店)
-jun 9, 2019 (day 3) : 阿明師老餅店 (台餅店) --> 宮原眼科 --> 六六順牛肉麵 (本地版牛肉麵) --> 新凍嫩仙草 (台甜品) --> 谷關溫泉 --> 台中公園更樓 --> 清真恩德元餃子館 (台食) --> 車往台中機場 (tai chung/ rmq) --> 飛往香港 (hkg)

*呢個trip先將飲食習慣放低*


機票

上年見fb friend post咗高美濕地超靚嘅橙色日落相.................無耐友人又去咗高美..............所以刺激到我條神經去台中.................近nov尾2018嘅mon promotion..............我買咗hong kong express直飛ticket..............成為hk$1,911/人..............只喺hand carry luggage,無揀位,無meal............因為連公眾假,唔洗請假............所以預咗唔會平.................呢個價$$$$可接受啦~~~

之後間唔中上去check吓機票價................試過1,2次平過呢口價..............不過買咗就無得回頭...............友人們就早我1日去,遲我1日返.............佢哋張機票就平我好多喇..............但要請2日假~~~


包車

因為我只得~3個full days..............之前嘅資料搜集..............group up咗唔少地方想去想食...........於是我諗到包車

我未試過包車............老細同舊同事各介紹咗個師傅比我.............搵佢哋報價之前.............我個itin雛型已經出咗 (我唔鍾意將行程假手於人...........我自知煩膠...........佢無可能排到啱我心水...............hahaha😆😂)

cheap cheap嘅我諗住自己manage到嘅自己去..............直腳包短d時間會平d...............所以最初有2日其實每日得5 hrs..............2個之中..............宜家呢個師傅平少少.................ntd 10,500/3日..........................我知呢個價唔算平................但有人用過無問題................兼且佢識聽廣東話 (佢接好多香港客)

去到旅程中段..............我哋realize到包車似乎有個潛規則..............就喺用唔足1日.............都喺收1日$$$$ (我師傅就1日cover 10 hrs)..................除非你去得超級遠 eg忘憂森林............呢個可能要+$$$$

我都讚師傅.............佢whatsapp覆得快..........連email都睇得快.............架車永遠有早無遲..............熟讀我個行程..............知識幾廣博.............又知得多香港人用語.............我行程上失咗預算嗰d..........佢即刻幫我補到飛~~~

不過佢只做台中區.............跨區嘅就要自己另搵司機


酒店

今次全程住1間酒店.............2019 近apr中thru booking.com訂


網上台証

-為咗慳$$$$慳時間.................所以出發前上網攪咗張台証先..............approve咗之後.................記得要用a4 print出嚟.............因為入境同出境會chop番個印上去
-1張permit有效期為3個月
https://niioa.immigration.gov.tw/NIA_OnlineApply_inter/visafreeApply/visafreeApplyForm.action


買data sim card

plan咗到埗先買.................點知台中機場要影passport copy.............而且唔平 (ntd 300)..............直腳香港鴨記唔洗咁貴.............下次都喺香港買咗先


時差

香港同台灣無時差


唱$$$$ summary

我去咗上環牛記唱
-1 ntd = hk$0.258 (ie 3.876)
-同時間我借住朋友ntd 4,000旁身


travel insurance

我好早12月底同bank of china買咗................因為當時蘊釀緊hong kong airline債務危機.............個勢好似就清盤咁...............check咗boc airline執笠都保...............而且無墊底費.............買咗穩陣d..............雖然無吹到hong kong airline事件同hong kong express有直接關係


photo equipment

-camera : olympus tg 4
-mobile phone : samsung c7 pro

沒有留言:

張貼留言