2019年6月12日 星期三

台中賞荷日落地道食 (jun 7-9, 2019)/ day 1

day 1行程 - jun 7, 2019 (fri)

today's highlight : 老士官擀麵店 (台食) --> 五福圳自行車道 (賞荷) --> 東海大學思義教堂 --> 春水堂 (台飲) --> 阿財米糕店 (台食) --> 喫茶.舖 (台飲) --> 清水趙家古厝 (賞荷) --> 新興宮荷花池 (賞荷) --> 三井outlet park --> 高美濕地 (木棧道) --> jl studio (fine dining)


凌晨入機場

因為喺早機............我選擇坐尾班巴士入機場 (坐咗~1 hr).............凌晨1早到機場..........先去t2嘅plaza premium食d嘢,叉下電同休息吓先.............宜家嘅嘢食款式比以前多............但就無咗支裝水


weighing

hand carry行李.............今次得3日.............所以無check in luggage

我自己..............著咗波鞋嘅重量


premium lounge

今次去咗近gate 1嘅premium lounge...............同樣無支裝水攞


上機

hong kong express uo130 (etd 7:35am............actual 7:40am take off) 


去到台中機場 (rmq) (eta 9:20am...........actual 9:00am landed..............坐咗~1.33 hrs)


買sim card

包車師傅1早先去飯店接我2位朋友..................1出大堂我已經聽到友人叫我..........師傅指我嚟呢度買電話咭..........3日要ntd 300..........我印象中上次去台灣唔洗咁貴..............鴨記相信唔洗hk$75/張...........仲要比passport佢影印 (唔知台北機場宜家洗唔洗)

下次都喺香港買咗先過去


包車

呢個包車師傅喺我老細介紹................佢本身喺的士司機.............無人包車...............就變番的士...........ntd 3,500/日 (10 hrs, 唔洗包佢伙食)............唔算平...............不過佢識聽廣東話 (佢接好多香港客)............又知好多香港人用語............用咗佢3日.............佢好守時...............永遠有早無遲............刨熟晒我個行程 (我自己編...........比佢comment............我再fine tune)...........當我個plan有2次失預算時...........佢又即時幫我補到飛~~~


late早餐

1到埗..............我要先去食嘢.............老士官擀麵................裡面全部街坊..............店方好快就知我哋唔喺本地人.............所以對我哋超耐心...........有講解............叫咗大擀麵 (麵質無我想像中嘅彈身質感), 招牌綜合湯 (肉丸+內臟)同1碟豆干 (反而呢個帶點惹味)..............呢度只喺ntd 130..........好抵食呀!


五福圳自行車道賞荷

我都喺睇到有個台灣攝友話過呢度可以影荷花...............我見喺荷花季節............又喺麵店附近..............1於嚟影.............咁啱今日陽光燦爛............唔影就side咗

原來規模好細下

馬路另1邊就喺好碧綠嘅稻田


東海大學路思義教堂

師傅介紹建築師喺剛逝世嘅貝聿銘先生

行到好頸喝.......................喺大學裡面嘅餐廳買咗杯冬瓜茶.................ntd 20..............應該同佢講-甜會更好


春水堂

公司坐我後排嘅90後同事較早前去咗台中玩...............佢強烈介紹我飲呢間嘅珍珠奶茶.................話特別好飲................我平時喺香港無飲台式飲品 (雖然開到周圍都喺)..............我take away叫咗少冰同5分糖 @ntd 70..............茶味出過奶味.............估唔到5分糖真喺得微甜 (友人嗰杯3分糖,應該無嘜甜味)................珍珠非大粒,煙韌...............我問友人同香港嗰d有無唔同.............佢話差唔多

除咗茶品..................呢度樓上個環境好優雅有飯食

春水堂應該喺franchise...............好多分店..............原來我哋住嘅飯店隔離都有1間


清水趙家古厝賞荷

呢度荷花範圍仲細...............撞到個女街坊...............佢成日嚟呢度影.............仲share咗佢之前嚟影嘅靚相.............話上晝嚟影好d...............最衰今日多咗架私家車..................否則成張相好古裝片

街坊好似教咗師傅附近仲有1個位影荷花

 見到好多福壽螺嘅卵 


新興宮賞荷

呢度面積喺最大................仲可以行入去.............近距離咁影..............我鍾意呢度多d


late lunch

影完晒所有荷花景點後...................就嚟咗阿財米糕店食lunch...............叫咗米糕 (夠味,d米微挺身,唔喺淋pat pat), 貢丸湯, 芽菜同香腸................師傅同我哋1齊食.............佢去買.................之後又唔肯收番我哋$$$$...............多謝晒~~~


喫茶.舖

之前我問師傅買開邊間嘅珍珠奶茶................佢話唔會喺春水堂囉~.............佢講咗2間名字..............但礙於我對台茶舖頭唔熟悉............普通話又好普通.............所以我get唔到..............佢話台灣唔止得珍珠奶茶..............我話你去開買..............話我知,我跟

佢車咗我哋嚟到................話由佢發板 (台飲都omakase hahahaha)..............等我哋試吓珍珠奶茶以外嘅台飲..............佢猛叫我上車等.................我擔心佢又好客氣請我哋飲............於是我堅持塞咗d$$$$比佢買先上車~~~

喺1杯益力多同綠茶base..............+檸檬.............仲幫我哋叫咗少冰同微糖..............又真喺幾好飲喎..............酸酸哋,有檸香,清新


mitsui outlet park 

因為比預期早完成行程................所以師傅就即時+車我哋去三井outlet kill time.............嘢唔算平..............我買咗1條跑步短褲


高美濕地 (木棧道)

高美濕地喺我行程嘅主腳................所以今日揀咗最popular嘅木棧道...............今日喺台灣嘅公眾假期.................所以好多車...............塞住慢入停車場...............都花咗好1個時間...................終於停車場有位了

今日超好天................可惜好厚雲................所以未能見到橙紅嘅天...............希望在明天.................因為明天我哋會再嚟


dinner

我揀咗jl studio食fine dining..................chef喺星+坡人............今餐感受到modernized咗嘅印尼菜/星馬菜...............味道rich,鮮味...........presentation好精緻............不愧攞咗幾個奬.............多謝@ntd 4,246 (連埋水&+10%)







rose shrimp, black pepper, garlic

bafun uni, papaya (本地), sweet potato

kanpachi, mango, tumeric

abalone, king oyster, shroom kut teh


white asparagus, water bamboo, jasmine rice

penghu jumbo prawn, banana curry banana blossom

boneless short rib, fish sauce caramel, green chili sambai, jicama, petai👍👍👍

cheng teng

petit four



我有即刻做功課.............但大部份掛住食..........唔喺每道菜都記低waitress嘅介紹

女厠嘅設備都好細心 

*師傅送我哋嚟之後..................諗住等埋我哋食完車我哋番飯店................但我見今日已超咗10 hrs (9am已去接友人們)......................所以叫佢放工休息.................我哋自己打的返飯店

另外明天本來喺tea time先開始包佢車 (我之前叫佢報價喺由tea time開始)...............佢知道我明天早上嘅行程..............話無所謂可以車埋我哋..............當時豬豬嘅我諗..............唔知要比番幾多ot $$$$佢...............所以拒絶咗...................後來我哋realize到就算唔夠10 hrs.............都喺會收全日$$$$**


住宿情況 (台中)




名稱 : 雙星飯店
地址 : 台灣台中市東區復興路四段158號
電話 : +886 04-2226-1811
入住時段 : 共2晚 (包早餐)
room type : standard double room
住房收費 : ntd 4,200/ 2 nites
booked via : booking.com
comment : 
-地點好
-interior design好舊式...............有點殘破...............toilet地上有垃圾.............但人嘅服務喺好好.............有個男front desk會講廣東話
-職員會幫撳lift..............lift門關上時會90度鞠躬

lobby

沒有留言:

張貼留言