2019年6月14日 星期五

台中賞荷日落地道食 (jun 7-9, 2019)/ day 2

day 2行程 - jun 8, 2019 (sat)

today's highlight : 街跑 --> 豆腐伯柴燒豆花豆漿專賣店 (甜品) --> gubami (貴價版牛肉麵) --> cjsj (甜品) --> 國立台灣美術館 --> 伍師傅車輪餅 (甜品) --> 蔡家豆花 (甜品) --> 高美濕地 (9號風車) --> 黃記鵝肉冬粉 (台食) --> 宮原眼科 (ice cream)


街跑

見到間房嘅質素咁樣...............我又唔多肚餓.............所以我放棄咗飯店包嘅早餐 (後來友人倆話個早餐都ok)..............走咗去跑街…………即刻著咗琴日喺outlet買嘅短跑褲


早餐

1早嚟食豆花做早餐..........我揀咗老字號豆腐伯柴燒豆花豆漿專賣店............叫咗2x花生豆花 (@ntd 40)+1x粉圓豆花轉豆漿底 (ntd 50)

但豆味弱到唔多覺...........滑度同公和差好遠..............有點失望

我自己再外賣1支黑豆漿 (ntd 50)

女店長知道我哋特意坐的士嚟幫襯..............有盡地主之誼...........積極介紹附近食肆+景點


lunch

之後周圍遊蕩到夠鐘................就去食lunch................我book咗gubami...................食decent貴價版牛肉麵..............叫咗2x紅燒牛肉麵 (@ntd 750) + 1x清燉牛肉麵 (ntd 900)..........多謝友人請食呢餐飯

我超like個麵質 (10分有彈性,口感).............個湯底有陣花椒8角味/ 可能喺輕度川椒嘅搶喉味...........因我好唔鍾意川椒.............所以對呢種味特別敏感............牛肉用上優質進口貨 (好似+拿大)...........厚切鬆軟又滑...........但seasoning太輕手...........沒有索入/echo到湯底味道...............佢似搭枱咁擺咗喺d麵上面.............同碗麵產生唔到bonding reaction.............not of my liking...........可惜, side咗咁靚嘅牛肉!

友人都唔鍾意佢個清燉牛肉麵

再叫咗2個side dish...........同樣decent精緻

店內環境


dessert

行咗1陣................又去搵target咗嘅人氣甜品店cjsj................預咗要排隊................幸好無waitress估嘅咁耐.................~15 min啫

每款甜品賣相都好cute...........共試咗3款cake...........味道上當然唔喺差..............但無我想像中咁高..............亦睇唔到chef嘅功架!

外形上,我覺得青蛙最cute (ntd 200)..............由薑柚子果泥+榛果青檸脆餅+日本柚子輕慕斯+巧克力chee蛋糕組成

 另有近排端午節限定嘅糉樣蛋糕................裡面喺rice pudding

仲有呢個令我諗起齣荒失失奇兵內嘅松果+狐狸 (ntd 200)..............由榛果蛋糕+芒果果泥+咖啡奶油醬+綠豆蒄愛文芒果+榛果可可碎慕斯+榛果可可蛋白霜

店內環境


國立台灣美術館

喺咁不停食食食.............之後揀咗行國立台灣美術館kill time+消化吓.............免費入場.............又可以影展品............我哋時間唔多 (因為仲有地方要去,約好咗包車師傅3pm嚟接我哋)............花咗太多時間行精品店..............淨番好少時間睇藝術品...........下次要預起碼1.5 hrs慢慢睇


tea

師傅接完我哋之後...............本來喺去買民生路無名豆花...............點知佢休息無開...........所以就進發去搵下1個target伍師傅車輪餅...........台灣本地人好似好popular食車輪餅.............初時我以為好似香港日式小食舖賣嗰d咁軟身............原來個餅殼喺硬淨質感

煩友嘅我要求食新鮮出爐貨...........佢都肯為我整..........不過要等1x mins..........我等...........順便望吓車輪餅點整

我哋買咗3個...........起司蛋 (ntd 20) + 紅豆 (ntd 15) + 奶油珍珠 ((ntd 15)..............熱辣辣...........我哋徒手meet開...........手指都熟咁滯

我自己鍾意紅豆..........好足料,又爆餡,甜度低.............奶油珍珠都唔錯..........珍珠煙韌,奶油輕怡唔膩..............最平凡喺起司蛋

 營業時間


豆腐花

諗住喺驅車直去高美濕地.................點知師傅帶咗我哋嚟另1間都出名嘅豆花舖..............佢話補番你頭先去唔到..........佢話蔡家豆花好多local人嚟食...........仲介紹我買冷凍芋頭

我哋去到高美先開餐................台中嘅豆花唔喺sell滑 (同公和滑度上差好遠)............但有豆味過朝早嗰間...................而芋頭好有芋味又鬆化..........冷凍芋頭比豆花好

店內環境


高美濕地 (9號風車)

今日再去高美濕地.................但揀咗另1個位睇日落..............今日比琴日車多...........可以想像木棧道嗰邊更多人............今日d雲比琴日仲厚...........無運行..............無辦法.............我已盡咗力..........3日裡面嚟2日.............仁至義盡


dinner

我揀咗人氣店黃記鵝肉冬粉...................攞籌時要同時落埋order.............排咗40 mins先有得食

店內環境


宮原眼科

我本諗住嚟睇吓座有歷史價值嘅建築物.................裡面全部都喺賣日出品牌嘅手信.............樓上有1間餐廳

順道去埋好出名嘅雪糕counter............flavor嘅選擇超級多...........淨喺朱古力味都成個柜............茶味related又1個柜............另1個柜就喺果味...........好勁

有得試味.............最後決定要鹿谷綠茶(local綠茶,茶味出)同pink guava (果味真實又唔甜)..............佢嘅雪糕比我預期得...................如果再嚟台中.............1定會試佢嘅朱古力

因為太飽嘅原故.............所以無要waffle底............亦無+topping (free)

店外poster

沒有留言:

張貼留言