2019年6月26日 星期三

maratua前添落海裝備

喺出海旅行前.................先去準備吓

1) oakley太陽眼鏡 (net hk$1,611)
-model : 9725-06
-購自 : 鑽石山mikiki廣場潮流天地
-購買日期 : jun 15, 2019 (sat)
-我本來心儀adidas 1副太陽鏡...............但自從喺長洲見過後..............喺巿區唔多搵得到............我兼佢太貴............唔捨得買
-反而無心喺mikiki隨意行............入咗眼鏡舖...............又試啱咗呢個款..............sales話喺亞洲人版
-呢副有polarized的

2) mini surface marker buoy (net hk$126)
-購自 : 太平洋海洋活動中心
-購買日期 : jun 20, 2019 (thu)
-有次喺香港出海.................因為水底無嘜嘢睇.................師姐突然示意叫我放smb.............好彩無失手...............上水後佢發現我條smb頂位嘅雞眼窿邊有部份爆咗..............所以會漏氣.............要買過
-買番上次嗰款................個size mini d...............無咁大舊
-之後駁番我自己嗰圈線

3) 保暖背心 - xs (net hk$389)
-購自 : diving adventure
-購買日期 : jun 21, 2019 (fri)
-有次喺3月底時香港dive...............d水真喺凍到你癲..............佢哋教我用"水中暖蛋".............託朋友喺日本嘅藥妝店幫我買..............因我件底打背心喺連hood............帶熱嘅水就自然地向上升..............直上我個頭到............d熱水好似煲緊我個頭咁..............好辛苦................所以我要買件無hood嘅打底背心
-但原來無hood嘅背心...............market無嘜款..............我睇咗3間都唔多得..............最後去到da..............呢件都ok la..............勝在佢夠細 (最後都喺揀xs).............夠cool身...............預咗落多幾次海.............就會鬆
-呢件喺neoprene料.............所以staff提我會產生+ve buoyancy...............落水前要+多些少weight去balance off

4) 5mm頭套 - xs (net hk$458)
-購自 : diving adventure
-購買日期 : jun 21, 2019 (fri)
-staff見我咁怕凍................建議我買5mm頭套
-另外1間dive shop都喺建議我護頭..............因為heat loss主要喺個頭度

5) mini gear 3200 lux torch (net hk$1,241)
-購自 : diving adventure
-購買日期 : jun 21, 2019 (fri)
-上次去完緬甸潛水..............發現就算唔影相..............喺水深用個電筒照番個真實顏色出嚟............visual完全唔同晒.............colorful好多
-staff介紹買支video燈.............有3200 lux...........可以日間潛水用..............作為nite dive電筒又得..............3來可裝喺我個tg 4 casing上面............仲可以當補環境光咁用
-佢有4個color mode : 白光,紅光,藍光,粉紫光
-每個color mode有聚光同散光揀

6) weefine攝影接駁臂 (net hk$261)
-購自 : diving adventure
-購買日期 : jun 21, 2019 (fri)
-可以拎擰唔同angle............喺唔可以拉長

沒有留言:

張貼留言